بازیگر فیلم و سریال Judy Greer (جودی گریر)

Judy Greer - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 8" (1.73 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   July 20, 1975 in Detroit, Michigan, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : 13 Going on 30 Lucy Wyman(2004), Ant-Man Maggie Lang(2015), Jurassic World Karen(2015)

بیوگرافی فارسی

جودی گرر به عنوان جودیت ترزا ایوانز در خارج از دیترویت ، میشیگان متولد و بزرگ شد. او دختر مولی آن (نه گریر) ، مدیر بیمارستان و راهبه های سابق ، و ریچارد اوانز ، مهندس مکانیک است. وی دارای آلمانی ، ایرلندی ، انگلیسی ، ولزی و اسکاتلندی است. پس از آموزش به مدت تقریباً ده سال در باله کلاسیک روسیه ، گریر ...


بیوگرافی انگلیسی

Judy Greer was born and raised outside of Detroit, Michigan, as Judith Therese Evans. She is the daughter of Mollie Ann (née Greer), a hospital administrator and former nun, and Richard Evans, a mechanical engineer. She has German, Irish, English, Welsh, and Scottish ancestry. After training for nearly ten years in classical Russian ballet, Greer ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Halloween Kills

5.5   - IMDB

دقایقی پس از اینکه لوری استرود، دخترش کارن و نوهاش آلیسون، هیولای نقابدار مایکل مایرز را در قفس و در زیرزمین لوری در حال سوختن گذاشتند، لوری با جراحات خطرناک به بیمارستان منتقل میشود و معتقد است که سرانجام شکنجهگر مادامالعمر خود را کشته است. اما زمانی که مایکل موفق می شود خود را از دام لوری رها کند، حمام خون تشریفاتی او از سر گرفته می شود. همانطور که لوری با درد خود مبارزه می کند و برای دفاع از خود در برابر او آماده می شود، همه هادونفیلد را الهام می بخشد تا علیه هیولای غیرقابل توقف خود قیام کنند. زنان استرود به گروهی دیگر از بازماندگان اولین حمله مایکل میپیوندند که تصمیم میگیرند امور را به دست خود بگیرند و گروهی هوشیار را تشکیل میدهند که یک بار برای همیشه مایکل را شکار میکنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Hollywood Stargirl

5.6   - IMDB

هنگامی که مادر استارگرل به عنوان طراح لباس در یک فیلم استخدام می شود، آنها به لس آنجلس نقل مکان می کنند، جایی که استارگرل به سرعت با مجموعه ای از شخصیت ها درگیر می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Family Squares

5.6   - IMDB

خانواده ورث سالها از هم جدا شدهاند، اما وقتی مادربزرگ میبل، مادربزرگ به طور ناگهانی میمیرد، خانواده باید دور هم جمع شوند. داستان Family Squares خانواده ورث را به سفری میبرد و متوجه میشود که نه تنها مادربزرگ میبل برخی از اسرار را حفظ میکرد، بلکه همه افراد دیگر را نیز حفظ میکردند. آنها راه بازگشت به یکدیگر را پیدا می کنند و متوجه می شوند که در حالی که شما نمی توانید خانواده خود را انتخاب کنید، می توانید دوستی با آنها را انتخاب کنید.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری