بازیگر فیلم و سریال Scott Haze (اسکات هیز)

Scott Haze - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 11" (1.8 m)
  • فیلم های معروف بازیگر : Venom Security Chief Roland Treece(2018), Child of God Lester Ballard(2013), Thank You for Your Service Michael Emory(2017)

بیوگرافی فارسی

اسکات هاز به عنوان یکی از 10 بازیگر نقش و نگار برای تماشای سال 2013 انتخاب شد. از زمان آغاز به کار 15 سال پیش ، برنامه "10 بازیگر برای تماشای" واریتی تبدیل به یک ویترین کلیدی شد که از بهترین استعدادهای بازیگری در تمام گوشه های جهان تجلیل می کند. با استعدادهای گذشته که مورد توجه قرار گرفته اند شامل آدریان برودی ، ملیسا لئو ، اندرو گارفیلد ، کریستوف والتز ، ...


بیوگرافی انگلیسی

Scott Haze was named one of Variety's 10 Actors To Watch For 2013. Since its inception 15 years ago, Variety's "10 Actors to Watch" program has become a key showcase celebrating the finest acting talents from all corners of the globe. Past talented that have been spotlighted include Adrien Brody, Melissa Leo, Andrew Garfield, Christoph Waltz, ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Sound and the Fury

4.9   - IMDB

نگاهی به آزمایشها و مصیبتهای خواهر و برادر کامپسون که در اوایل قرن بیستم در اعماق جنوب زندگی میکردند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Old Henry

7.2   - IMDB

یک کشاورز بیوه و پسرش با احتیاط مردی مرموز و مجروح را با یک کیف پول نقد می گیرند. هنگامی که گروهی از مردانی که ادعا می کنند قانون هستند برای پول می آیند، کشاورز باید تصمیم بگیرد که به چه کسی اعتماد کند. کشاورز با دفاع از محاصره خانه خود، استعداد خود را در تیراندازی با اسلحه نشان می دهد که هر کسی را که هویت واقعی او را زیر سوال می برد شگفت زده می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Seeding

5   - IMDB

هنگامی که یک کوهنورد در بیابان گم می شود، گروهی از کودکان وحشی که توسط میراث های فراموش نشدنی به پیش رانده می شوند، او را در یک نبرد سادیستی برای بقا با پایانی ترسناک به دام می اندازند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری