بازیگر فیلم و سریال William Mapother (ویلیام ماپوتر)

William Mapother - نیو ساب تایتل
  • قد :   6' 1" (1.85 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   April 17, 1965 in Louisville, Kentucky, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Lost Dr. Ethan Rom / Dr. Ethan Goodspeed(2004-2010), In the Bedroom Richard Strout(2001), Another Earth John Burroughs(2011)

بیوگرافی فارسی

ویلیام مپوتوتر در 17 آوریل 1965 در لوییزویل ، کنتاکی ، ایالات متحده به دنیا آمد به عنوان ویلیام ریبرت مپتور یو جونیور. وی با لیسانس دانشگاه نوتردام فارغ التحصیل شد. به انگلیسی. وی از بنیانگذاران بازار مالی فیلم Slated است. او به خاطر کارهایش در Lost (2004) ، In Bedroom (2001) و Earth Another (2011) شناخته شده است.


بیوگرافی انگلیسی

William Mapother was born on April 17, 1965 in Louisville, Kentucky, USA as William Reibert Mapother Jr. He graduated from the University of Notre Dame with a B.A. in English. He is the co-founder of the film finance marketplace Slated. He is known for his work on Lost (2004), In the Bedroom (2001) and Another Earth (2011).

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Son of Monarchs

6.2   - IMDB

یک زیست شناس مکزیکی که در نیویورک زندگی می کند، به زادگاه خود، در جنگل های پروانه ای باشکوه میچوآکان باز می گردد. این سفر او را مجبور میکند تا با آسیبهای گذشته روبرو شود و هویت ترکیبیاش را تامل کند، که جرقهای دگردیسی شخصی میزند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Inbetween Girl

6   - IMDB

هنرمند نوجوان آنجی چن لیام را دوست ندارد - او فقط دوست دارد بعد از تمرین فوتبال از او به خانه برود. خوب، پس او ابروهای فوق العاده ای دارد، اما او با شریل، شاهزاده خانم اینستاگرام مدرسه خصوصی اسقفی آنها است. لیام پس از اینکه به دلیل طلاق ناگهانی والدینش کور شد، به عنوان یک حواس پرتی عمل می کند. اما هنگامی که این حواس پرتی در نیمه شب به پنجره او می زند، یک ارتباط مخفیانه انجی را وارد سفری از بیداری های ، ناامنی های نژادی و بیان هنری می کند تا بفهمد چه می خواهد – و چه کسی می خواهد باشد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Outlaw Posse

6.1   - IMDB

چیف از سالها مخفی شدن در مکزیک باز میگردد تا غرامتهای سرقت شده طلا را که در تپههای مونتانا پنهان شده بود، بپردازد، اما توسط آنجل تعقیب میشود، که دلیل او برای طلا دنبالهای از اجساد مرده باقی میگذارد.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری