بازیگر فیلم و سریال Richard Brake (ریچارد بریک)

Richard Brake - نیو ساب تایتل
  • قد :   6' 2" (1.88 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   November 30, 1964 in Ystrad Mynach, Hengoed, Wales, UK
  • فیلم های معروف بازیگر : Doom Portman(2005), 31 Doom-Head(2016), Kingsman: The Secret Service The Interrogator(2014)

بیوگرافی فارسی

ریچارد بریک در 30 نوامبر 1964 در یستراد میناچ ، هنگوئد ، ولز به عنوان ریچارد کالین ترمز متولد شد. او بازیگری است ، معروف به Doom (2005) ، 31 (2016) و Kingsman: The Secret Service (2014).


بیوگرافی انگلیسی

Richard Brake was born on November 30, 1964 in Ystrad Mynach, Hengoed, Wales as Richard Colin Brake. He is an actor, known for Doom (2005), 31 (2016) and Kingsman: The Secret Service (2014).

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Dare

5.1   - IMDB

یک شب خانوادگی نادر برای جی زمانی که او در یک زیرزمین با سه زندانی دیگر از خواب بیدار می شود، تغییر وحشیانه ای به خود می گیرد. در حالی که اسیر انتقام جو آنها شورش می کند، جی درگیر یک نبرد پیچیده می شود تا معمای گذشته خود را حل کند و آینده خانواده اش را نجات دهد.::جانی گرانت

زیر‌نویس فارسی فیلم Tremors: Shrieker Island

5.4   - IMDB

گرابوئیدها به طور غیرقانونی توسط یک پلی بوی ثروتمند به عنوان یک شکل خطرناک شکار جایزه به یک استراحتگاه جزیره جدید برده می شوند و برت گامر برای نجات روز قدم می گذارد.::Anon

زیر‌نویس فارسی فیلم Arthur & Merlin: Knights of Camelot

3.3   - IMDB

پادشاه بسیار مسنتر آرتور پس از مبارزه با امپراتوری روم به خانه بازمیگردد. پسر نامشروع او تاج و تخت کاملوت را تباه کرده است. حالا شاه آرتور باید دوباره با مرلین جادوگر و شوالیه های میز گرد متحد شود و برای پس گرفتن تاجش بجنگد.::Ken M.

زیر‌نویس فارسی فیلم Eating Our Way to Extinction

7.6   - IMDB

با بینش هولناکی که نور را در گوشه های تاریک می تابد، EATING OUR WAY TO EXTINCTION یک مستند بلند قانع کننده است که درب فیلی را در اتاقی که کسی نمی خواهد درباره آن صحبت کند باز می کند. این مستند روبهرو و سرگرمکننده به مخاطبان اجازه میدهد تا انتخابهای روزمره، رهبران صنعت و دولتها را زیر سوال ببرند. با حضور تعداد زیادی از مشارکت کنندگان مشهور جهان از جمله سر ریچارد برانسون و تونی رابینز، پیامی امیدوار کننده دارد که به مخاطبان قدرت می بخشد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Offseason

4.9   - IMDB

با دریافت نامه ای مرموز مبنی بر تخریب قبر مادرش، ماری به شهر جزیره متروکه ای که در آن دفن شده است سفر می کند. درست با رسیدن او، جزیره برای فصل بسته می شود و ماری را در یک کابوس گرفتار می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Last Stop in Yuma County

6.9   - IMDB

در حالی که منتظر کامیون سوخت بعدی در یک ایستگاه استراحت در آریزونا است، یک فروشنده جوان چاقو در حال سفر با ورود دو سارق بانکی که به طور مشابه سرگردان هستند، بدون هیچ تردیدی در مورد استفاده از ظلم یا سرما، در یک موقعیت گروگان گیری قرار می گیرد. فولاد سخت - برای محافظت از ثروت خون آلود و بد زاده خود.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری