بازیگر فیلم و سریال Rebecca Hall (ربکا هال)

Rebecca Hall - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 10" (1.78 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   May 3, 1982 in London, England, UK
  • فیلم های معروف بازیگر : Vicky Cristina Barcelona Vicky(2008), The Town Claire Keesey(2010), The Prestige Sarah(2006)

بیوگرافی فارسی

ربکا هال در لندن ، انگلیس ، دختر پیتر هال ، مدیر صحنه و بنیانگذار شرکت رویال شکسپیر و ماریا ایوینگ ، خواننده اپرا به دنیا آمد. پدرش انگلیسی است. مادرش که آمریکایی است از هلندی ، اسکاتلندی ، سیوکس و آمریکای آفریقایی تبار است. پدر و مادرش هنگام جوانی از هم جدا شدند و در سال 1990 طلاق گرفتند ...


بیوگرافی انگلیسی

Rebecca Hall was born in London, UK, the daughter of Peter Hall, a stage director and founder of the Royal Shakespeare Company, and Maria Ewing, an opera singer. Her father is English. Her mother, who is American, is of Dutch, Scottish, Sioux, and African American origin. Her parents separated when she was still young, and they divorced in 1990. ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Night House

6.5   - IMDB

بث که از مرگ غیرمنتظره شوهرش به خود می پیچد، در خانه کنار دریاچه ای که برای او ساخته بود تنها می ماند. به زودی او شروع به کشف رازهای نگران کننده شوهر اخیراً درگذشته خود می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Godzilla vs. Kong

6.3   - IMDB

فصل بعدی حماسی در هیولاهای سینمایی، دو تا از بزرگترین نمادهای تاریخ سینما را در برابر یکدیگر قرار می دهد - گودزیلای ترسناک و کنگ قدرتمند - با انسانیت در تعادل.::برادران وارنر.

زیر‌نویس فارسی فیلم Godzilla x Kong: The New Empire

6.2   - IMDB

پس از رویارویی انفجاری خود، گودزیلا و کنگ باید در برابر یک تهدید عظیم کشف نشده که در دنیای ما پنهان شده است، دوباره متحد شوند و موجودیت آنها و خود ما را به چالش بکشد.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری