بازیگر فیلم و سریال Shawn Ashmore (شان اشمور)

Shawn Ashmore - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 11" (1.8 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   October 7, 1979 in Richmond, British Columbia, Canada
  • فیلم های معروف بازیگر : X2: X-Men United Bobby Drake / Ice Man(2003), Frozen Joe Lynch(2010), X-Men: The Last Stand Bobby Drake / Iceman(2006)

بیوگرافی فارسی

شاون رابرت اشورم دقایقی پس از برادر دوقلوی خود آرون آسمور آرون آسمورو در ریچموند ، بریتیش کلمبیا ، کانادا ، در 7 اکتبر 1979 به دنیا آمد. وی فرزند لیندا ، خانه دار و ریک اشورم ، مهندس تولید است. در سن هفت سالگی ، وقتی مادرشان بخشی از انجمن تولد چندگانه در آلبرتا ، کانادا شد ، ...


بیوگرافی انگلیسی

Shawn Robert Ashmore was born one minute after his twin brother Aaron Ashmore Aaron Ashmore in Richmond, British Columbia, Canada, on October 7, 1979. He is the son of Linda, a homemaker, and Rick Ashmore, a manufacturing engineer. By the age of seven, when their mother became a part of the Multiple Births Association in Alberta, Canada, the ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Darkness Falls (2020)

4.5   - IMDB

پس از خودکشی همسرش، کارآگاه جف اندرسون متقاعد می شود که او به قتل رسیده است. او با وسواس زیادی در تحقیقات خود متوجه می شود که همسرش قربانی گروهی از قاتلان سریالی پدر و پسر شده است و قصد دارد آنها را متوقف کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Free Fall

4.6   - IMDB

سارا از کما به زندگی بیدار می شود که به یاد نمی آورد. واقعیتی شکننده و لغزنده که به یک کابوس تبدیل می شود که در آن هیچ چیز آنطور که به نظر می رسد نیست..

زیر‌نویس فارسی فیلم Aftermath

5.3   - IMDB

یک زوج جوان که در تلاش برای با هم ماندن هستند، زمانی که به آنها پیشنهاد می شود خانه ای با گذشته مشکوک که معمولاً از توان آنها خارج است، شگفت انگیز باشد. در آخرین تلاش برای شروع تازه به عنوان یک زوج، آنها معامله را انجام می دهند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری