بازیگر فیلم و سریال Michael Berryman (مایکل بریمن)

Michael Berryman - نیو ساب تایتل
  • قد :   6' 2" (1.88 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   September 4, 1948 in Los Angeles, California, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Weird Science Mutant Biker(1985), The Hills Have Eyes Pluto(1977), The Devil's Rejects Clevon(2005)

بیوگرافی فارسی

نماد ژانر وحشت در اواخر دهه 1970 که به خاطر عملکرد وحشتناک خود به عنوان "پلوتو" در فیلم ترسناک و وسواس انگیز Wes Craven The Hills Have Eyes (1977) شناخته شده است. برمن (که از دیسپلازی اکتودرمالی هیپوهیدروتیک رنج می برد ، بیماری نادری که او را بدون غدد عرق ، مو ، ناخن و ناخن دندان رها می کند) یکی از روزهای دوم رندو هاتون را یادآوری می کند که او نیز ...


بیوگرافی انگلیسی

Late 1970s horror genre icon who's best known for his creepy performance as "Pluto" in the uncompromising Wes Craven horror film The Hills Have Eyes (1977). Berryman (who suffers from Hypohidrotic Ectodermal Dysplasia, a rare condition leaving him with no sweat glands, hair, fingernails or teeth) reminds one of a latter-day Rondo Hatton who also ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Room 9

1.8   - IMDB

گناهان تغییر دهنده زندگی در گذشته، روح های از دست رفته امروزی را در یک شهر کوچک مرور می کنند... 40 سال بعد.::ناشناخته

زیر‌نویس فارسی فیلم The Devil You Know

4.8   - IMDB

مارکوس کاوانز که زمانی زندانی شده بود سعی می کند با حمایت خانواده دوست داشتنی خود برگ جدیدی را برگرداند. مارکوس با کشف اینکه یکی از برادرانش ممکن است در جنایتی وحشتناک دست داشته باشد، با محدودیت های برادری و وفاداری دست و پنجه نرم می کند. او و خانوادهاش که بهطور فزایندهای از شکستهای سیستم قضایی خسته شدهاند، در تیررس یک کارآگاه کارکشته اما خسته قرار میگیرند.

زیر‌نویس فارسی فیلم They Turned Us Into Killers

2.9   - IMDB

دختری قبل از اینکه جان خود را بگیرد توسط دوست پسرش مورد تجاوز و مواد مخدر قرار می گیرد. بهترین دوستش که مصمم به انتقام گرفتن است، مسئولین را شکار می کند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری