بازیگر فیلم و سریال Margaret Qualley

Margaret Qualley - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 8" (1.73 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   October 23, 1994 in Montana, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Once Upon a Time... in Hollywood Pussycat(2019), Fosse/Verdon Ann Reinking(2019), Kenzo World Margaret(2016)

بیوگرافی فارسی

سارا مارگارت کواللی ، معروف به مارگارت کواللی ، بازیگر آمریکایی است. کواللی در مونتانا متولد شد و دختر بازیگر اندی مک داوول و مدل سابق ، پل کواللی است. مارگارت در آسویل ، کارولینای شمالی بزرگ شد. او به عنوان یک بالرین آموزش دید و در شانزده سالگی در شرکت رقص تئاتر کارولینای شمالی شاگرد کارآموزی کسب کرد. ...


بیوگرافی انگلیسی

Sarah Margaret Qualley, known as Margaret Qualley, is an American actress. Qualley was born in Montana and is the daughter of actress Andie MacDowell and former model, Paul Qualley. Margaret grew up in Asheville, North Carolina. She trained as a ballerina and at sixteen she earned an apprenticeship at the North Carolina Dance Theater company. ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Drive-Away Dolls

5.6   - IMDB

جیمی، یک روح آزاد مهارنشدنی که برای جدایی دوباره با یک دوست دختر ناله می کند و دوست فروتن او ماریان به شدت نیاز به رها شدن دارد. در جستجوی شروعی تازه، این دو یک سفر جادهای بداهه به تالاهاسی را آغاز میکنند، اما وقتی در مسیر با گروهی از تبهکاران بیمعنا مواجه میشوند، همه چیز به سرعت خراب میشود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Kinds of Kindness

7   - IMDB

یک افسانه سهگانه که مردی را بدون انتخاب دنبال میکند که سعی میکند کنترل زندگیاش را در دست بگیرد. پلیسی که نگران است همسرش که در دریا مفقود شده است، بازگشته است و به نظر می رسد فرد دیگری است. و زنی مصمم است که فردی خاص با توانایی ویژه را بیابد که قرار است به یک رهبر معنوی شگفت انگیز تبدیل شود.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری