بازیگر فیلم و سریال Margaret Cho (مارگارت چو)

Margaret Cho - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 5" (1.65 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   December 5, 1968 in San Francisco, California, USA

بیوگرافی فارسی

مارگارت چو متولد 5 دسامبر 1968 است و در سان فرانسیسکو بزرگ شده است. پدربزرگ او وزیری متدیست بود که در جنگ کره ، یتیم خانه ای را در سئول اداره می کرد. مادرش با نادیده گرفتن سنتهای فرهنگ پدرسالاری خود ، شجاعانه در برابر ازدواج مرتب شده در کره مقاومت كرد و با پدر مارگارت كه كتابهای شوخی می نویسد - به كره ای - ازدواج كرد. کاری که مارگارت انجام داد ...


بیوگرافی انگلیسی

Margaret Cho was born Dec. 5, 1968 and raised in San Francisco. Her grandfather was a Methodist minister who ran an orphanage in Seoul during the Korean War. Ignoring the traditions of her patriarchal culture, her mother bravely resisted an arranged marriage in Korea and married Margaret's father who writes joke books - in Korean. What Margaret did...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Blue Car

6.6   - IMDB

مگ 18 ساله با استعداد توسط پدرش رها شده و توسط مادر سختکوش مورد بی توجهی قرار گرفته است. دنیای او که به خاطر مراقبت از خواهر کوچکترش که از نظر عاطفی آشفته است، رها می شود. او در نوشتن شعر راهی پیدا می کند و از معلم انگلیسی اش آقای آستر حمایت می کند. اما چیزی که به عنوان یک رابطه مربیگری شروع شد کمی پیچیده تر می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Fire Island

6.7   - IMDB

دو دوست صمیمی همجنسگرا به «پاین» سفر میکنند، دهکدهای در جزیره آتش نیویورک که کانونی برای فرهنگ عجیب و غریب است. در طول تعطیلات خود، آنها با دوستان خود مهمانی می کنند و با دو مسافر دیگر که بسیار ثروتمندتر هستند، معاشقه می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم For Love & Honey

6.4   - IMDB

زنبوردار ایوا هنگام نجات یک کندو، یک نقاشی دیواری باستانی را کشف می کند. آستین، یک باستانشناس مهمان، فکر میکند که این موضوع کلیدی برای تحقیقاتش است، بنابراین اوا را متقاعد میکند تا در جستجوی او در سراسر مالتا به او کمک کند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری