بازیگر فیلم و سریال Madelyn Cline (مدلین کلین)

Madelyn Cline - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 6" (1.68 m)
  • فیلم های معروف بازیگر : Boy Erased Chloe(2018), Once Upon a Time in Staten Island Sophia Larocca(2019)

بیوگرافی فارسی

اصالتاً اهل چارلستون ، کارولینای جنوبی ، در تابستان در نیویورک مشغول کار در تبلیغات تلویزیونی و چاپ تبلیغات برای مشتریانی مانند Next ، T-mobile و Sunny D. Madelyn است که به دلیل نقشهای پیشرو و پشتیبان خود مانند Chloe in Boy پاک شده و تیلور واتس در معاونان HBO است.


بیوگرافی انگلیسی

Originally from Charleston, South Carolina, Madelyn spent her summers in New York working on TV commercials and print ads for clients such as Next, T-mobile and Sunny D. Madelyn is known for her leading and supporting roles such as Chloe in Boy Erased and Taylor Watts in HBO's Vice Principals.

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم What Breaks the Ice

5.6   - IMDB

یک تریلر هیجان انگیز در مورد دو دختر 15 ساله به نام های سامی و امیلی که از دنیاهای مختلف فرار می کنند اما دوستی سریع و عمیقی پیدا می کنند. اما بهترین تابستان زندگی آنها زمانی که به طور تصادفی در یک جنایت مرگبار شریک جرم می شوند، تغییر غیرمنتظره ای به خود می گیرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم This Is the Night

5.4   - IMDB

نوجوانی که در تابستان سال 1982 در استاتن آیلند زندگی میکند، به جستجویی میپردازد که اعضای خانوادهاش را جذب میکند.::https://www.silive.com/entertainment/2018/05/staten_island_purge_director_j.html

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری