بازیگر فیلم و سریال Cole Hauser (کول هاوزر)

Cole Hauser - نیو ساب تایتل
  • قد :   6' 1" (1.85 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   March 22, 1975 in Santa Barbara, California, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : 2 Fast 2 Furious Carter Verone(2003), Dazed and Confused Benny(1993), Good Will Hunting Billy(1997)

بیوگرافی فارسی

کول هوسر در سانتا باربارا ، کالیفرنیا متولد شد. او فرزند کاس وارنر است که یک شرکت تولید فیلم (خواهران وارنر) و وینگز هاسر بازیگر را تأسیس کرده است. پدربزرگهای او فیلمنامه نویسان دوایت هاوزر و میلتون سوپرلینگ بودند ، و پدر بزرگ او مادر بزرگ فیلم هری ام وارنر از برادران وارنر بود. پدرش آلمانی است ، ایرلندی ...


بیوگرافی انگلیسی

Cole Hauser was born in Santa Barbara, California. He is the son of Cass Warner, who founded a film production company (Warner Sisters), and Wings Hauser, an actor. His grandfathers were screenwriters Dwight Hauser and Milton Sperling, and his maternal great-grandfather was film mogul Harry M. Warner, of Warner Bros. His father is of German, Irish...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Panama

3.4   - IMDB

یک تفنگدار سابق توسط یک پیمانکار دفاعی استخدام می شود تا برای تکمیل یک معامله تسلیحاتی به پاناما سفر کند. در این فرآیند او با حمله ایالات متحده به پاناما درگیر می شود و درس مهمی در مورد ماهیت واقعی قدرت سیاسی می آموزد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Ritual Killer

4.3   - IMDB

کارآگاه بوید که نمیتواند مرگ دخترش را پردازش کند، به دنبال یک قاتل زنجیرهای میشود که طبق یک آیین وحشیانه قبیله ای به قتل میرسد: موتی. تنها کسی که می تواند به بوید کمک کند، پروفسور ماکلز است، یک انسان شناس که رازی ناگفتنی را پنهان می کند. مرز بین عقل و جنون با رفتن بوید به دنیای قاتل کم می شود.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری