بازیگر فیلم و سریال Lorraine Burroughs

Lorraine Burroughs - نیو ساب تایتل
  • تاریخ و مکان تولد :   1981 in Birmingham, West Midlands, England, UK
  • فیلم های معروف بازیگر : Fast Girls Trix Warren(2012), DCI Banks DS Winsome Jackman(2010-2012), The Glass Man Janie(2011)

بیوگرافی فارسی

لورن برووس در سال 1981 در بیرمنگام ، غرب میدلندز ، انگلیس متولد شد. او بازیگری است که به Fast Girls (2012) ، DCI Banks (2010) و The Glass Man (2011) مشهور است.


بیوگرافی انگلیسی

Lorraine Burroughs was born in 1981 in Birmingham, West Midlands, England. She is an actress, known for Fast Girls (2012), DCI Banks (2010) and The Glass Man (2011).

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Muscle

5.9   - IMDB

او را بساز پاره اش کن

زیر‌نویس فارسی فیلم Spell

5.5   - IMDB

مردی در روستایی آپالاشیا به زمین مینشیند و در اتاق زیر شیروانی یک هودوکار سنتی بیدار میشود. او ناامیدانه تلاش می کند تا از جادوی تاریک او رهایی یابد و خانواده اش را از یک مراسم شوم قبل از طلوع ماه خون نجات دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Birthday Cake

4.3   - IMDB

در دهمین سالگرد مرگ پدرش، جیووانی با اکراه این وظیفه را می پذیرد که یک کیک را برای جشن به خانه عمویش، یک رئیس اوباش، بیاورد. تنها دو ساعت پس از شب، زندگی گیو برای همیشه تغییر می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Welcome to Mama's

پس از اینکه او یک رستوران ایتالیایی در بروکلین را به ارث می برد، مدیر امی با یک سرآشپز اصلی که در لیست سیاه قرار گرفته است، به دنبال فرصتی دوباره می گردند. آنها متوجه می شوند که مهمترین ماده برای هر دستور غذا همیشه عشق است.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری