بازیگر فیلم و سریال Lorenza Izzo (لورنزو ایزو)

Lorenza Izzo - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 7" (1.7 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   September 19, 1989 in Santiago de Chile, Metropolitan Region, Chile
  • فیلم های معروف بازیگر : The House with a Clock in Its Walls Mother(2018), Life Itself Elena Dempsey-González(2018), Feed the Beast Pilar Herrera(2016)

بیوگرافی فارسی

لورنزا ایزو در 19 سپتامبر 1989 در سانتیاگو د شیلی ، منطقه متروپولیتن ، شیلی در نقش لورنززا فرانچسکا ایزو پارسونز به دنیا آمد. او بازیگری است که با نام خانه با یک ساعت در دیوارهای خود (2018) ، زندگی خود (2018) و Feed the Beast (2016) شناخته شده است. او از 8 نوامبر 2014 با الی روت ازدواج کرده است.


بیوگرافی انگلیسی

Lorenza Izzo was born on September 19, 1989 in Santiago de Chile, Metropolitan Region, Chile as Lorenza Francesca Izzo Parsons. She is an actress, known for The House with a Clock in Its Walls (2018), Life Itself (2018) and Feed the Beast (2016). She has been married to Eli Roth since November 8, 2014.

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Women Is Losers

5.4   - IMDB

در دهه 1960 در سانفرانسیسکو، سلینا گوئررا، دختر مدرسه ای کاتولیک با استعداد و باهوش، با پیروی از قوانین، از زندگی دشواری در خانه جان سالم به در می برد. این تا زمانی است که یک بی احتیاطی یک سری عواقب مخرب ایجاد کند. از آنجایی که سلینا با موانع مرکب جوان بودن و تنها بودن روبرو می شود، تصمیم می گیرد تا از سرکوب فقر قد علم کند و در آینده ای سرمایه گذاری کند که سوابق جدیدی را برای آن زمان رقم بزند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Aviary

4.1   - IMDB

سفری پیچ خورده از فرار دو زن ناامید برای فرار از چنگ Skylight، یک فرقه موذی. جیلیان و بلر که با وعده "آزادی" در پردیس صحرایی منزوی به نام The Aviary فریب خورده اند، به نیروهای خود می پیوندند تا به امید آزادی واقعی فرار کنند. آنها که در ترس و پارانویا غرق شده اند، نمی توانند این احساس را که رهبر فرقه، ست، تعقیب می کنند، از بین ببرند، مردی به همان اندازه که کنترل می کند. هر چه جفت از فرقه فاصله بیشتری بگیرد، ست کنترل بیشتری بر ذهن آنها دارد. با کاهش منابع و از کار افتادن حواسشان، جیلیان و بلر با یک سوال هولناک روبرو می شوند: چگونه از دشمنی که درون سر شما زندگی می کند فرار می کنید؟

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری