بازیگر فیلم و سریال Liane Balaban (لیان بالابان)

Liane Balaban - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 7¾" (1.72 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   June 24, 1980 in Toronto, Ontario, Canada
  • فیلم های معروف بازیگر : New Waterford Girl Mooney Pottie(1999), Definitely, Maybe Kelly(2008), One Week Samantha Pierce(2008)

بیوگرافی فارسی

Liane Balaban متولد 1980 در تورنتو ، دختر یک مادر کاتولیک ، دبیر پزشکی و یک پدر یهودی از جمهوری شوروی سابق (اکنون یک کشور مستقل) ازبکستان است که در یک املاک و مستغلات فعالیت می کند. Balaban اولین بازی خود را به عنوان 15 ساله Mooney Pottie ، ناپسند دهه 70 برای فرار از شهر زغال سنگ کیپ برتون در ...


بیوگرافی انگلیسی

Born in Toronto in 1980, Liane Balaban is the daughter of a Catholic mother, a medical secretary, and a Jewish father from the former Soviet republic (now an independent country) of Uzbekistan, who works in a real estate. Balaban made her debut as the 15-year-old Mooney Pottie, a '70s misfit longing to escape the Cape Breton coal-mining town in ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم A Small Fortune

5   - IMDB

کوین (استیون اوتس) یک کشاورز ایرلندی خزه است که متعهد به روش سنتی خود برای انجام کارها به قیمت یک زندگی پردرآمدتر برای خود و همسر باردارش (لیان بالابان) است. هنگامی که او کیسه ای از پول را در سواحل جزیره پرنس ادوارد می بیند، تصمیم او برای مخفی نگه داشتن آن، دهکده ماهیگیری عجیب و غریبش را به یک صحنه جنایت در حال رشد تبدیل می کند، زیرا صاحبان پول تماس می گیرند. یک ثروت کوچک داستان مبارزه یک مرد برای تامین مخارج خانواده اش است و نیاز به کنار گذاشتن روش های قدیمی برای یادگیری پول همه چیز نیست. برگرفته از فیلم کوتاه Adam Perry برنده جایزه A Blessing from the Sea.

زیر‌نویس فارسی فیلم Woman in Car

4.5   - IMDB

وقتی پسرخوانده آن با یک زن زیبا به خانه بازمی گردد، وسواس زیادی نسبت به غریبه ای پیدا می کند که می ترسد زندگی ممتازی را که ساخته است ویران کند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری