بازیگر فیلم و سریال Liam Neeson (لیام نیسون)

Liam Neeson - نیو ساب تایتل
  • قد :   6' 4" (1.93 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   June 7, 1952 in Ballymena, Co. Antrim, Northern Ireland, UK
  • فیلم های معروف بازیگر : Kinsey Alfred Kinsey(2004), Schindler's List Oskar Schindler(1993), The Grey Ottway(2011)

بیوگرافی فارسی

لیام نیسون در 7 ژوئن سال 1952 در بالیمانا در ایرلند شمالی در کاترین (براون) آشپز و برنارد نیسون مربی مدرسه متولد شد. او در یک خانواده کاتولیک بزرگ شد. در سالهای اولیه فعالیت ، لیام به عنوان یک اپراتور لیفتراک برای گینس ، راننده کامیون ، یک معمار دستیار و یک بوکسور آماتوری کار می کرد. او در ابتدا به عنوان حرفه ای به دنبال ...


بیوگرافی انگلیسی

Liam Neeson was born on June 7, 1952 in Ballymena, Northern Ireland, to Katherine (Brown), a cook, and Bernard Neeson, a school caretaker. He was raised in a Catholic household. During his early years, Liam worked as a forklift operator for Guinness, a truck driver, an assistant architect and an amateur boxer. He had originally sought a career as ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Ordinary Love

6.6   - IMDB

نگاهی خارق العاده به زندگی یک زوج میانسال در بحبوحه تشخیص سرطان سینه همسرشان.::فیلم های بانک ساید

زیر‌نویس فارسی فیلم Men in Black: International

5.6   - IMDB

مردان سیاه پوش همیشه از زمین در برابر تفاله های کیهان محافظت کرده اند. در این ماجراجویی جدید، آنها با بزرگترین و جهانیترین تهدید خود مقابله میکنند: یک خال در سازمان مردان سیاهپوش.

زیر‌نویس فارسی فیلم Honest Thief

6   - IMDB

یک سارق بدنام بانک که میخواهد زندگی صادقانهای داشته باشد، خود را تسلیم میکند، اما دو مامور بیرحم افبیآی از او عبور میکنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Made in Italy

5.9   - IMDB

هنرمندی بوهمیایی که به همراه پسرش از لندن به ایتالیا سفر می کند تا خانه ای را که از همسر مرحومش به ارث برده بود بفروشد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Ice Road

5.6   - IMDB

پس از فروریختن یک معدن الماس دورافتاده در شمال کانادا، یک راننده جاده یخی "بزرگ" باید یک ماموریت نجات غیرممکن را بر فراز یک اقیانوس یخ زده هدایت کند تا معدنچیان به دام افتاده را نجات دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Memory

5.6   - IMDB

الکس، یک قاتل برای استخدام، پس از امتناع از تکمیل کار برای یک سازمان جنایی خطرناک، متوجه می شود که او به یک هدف تبدیل شده است. در حالی که سندیکای جنایی و افبیآی در تعقیب هستند، الکس مهارتهایی را دارد که جلوتر بماند، به جز یک چیز: او با از دست دادن شدید حافظه دست و پنجه نرم میکند که بر هر حرکت او تأثیر میگذارد. الکس باید تمام اقدامات خود را زیر سوال ببرد و در نهایت به چه کسی می تواند اعتماد کند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری