بازیگر فیلم و سریال Leonardo Sbaraglia (لئوناردو اسباراگلیا)

Leonardo Sbaraglia - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 10¾" (1.8 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   June 30, 1970 in Sáenz Peña, Tres de Febrero, Buenos Aires, Argentina
  • فیلم های معروف بازیگر : Intacto Tomás(2001), The Silence of the Sky Mario(2016), Wild Tales Diego (segment "El más fuerte")(2014)

بیوگرافی فارسی

لئوناردو سباراگلیا در 30 ژوئن 1970 در سانزن پینا ، ترس دی فدررو ، بوئنوس آیرس ، آرژانتین به عنوان لئوناردو مکسیمو سباراگلیا به دنیا آمد. او بازیگری است که به Intacto (2001) ، The Silence of Sky (2016) و Tales Wild (2014) مشهور است. او از سال 2001 با گوادالوپ مارین ازدواج کرده است. آنها یک فرزند دارند.


بیوگرافی انگلیسی

Leonardo Sbaraglia was born on June 30, 1970 in Sáenz Peña, Tres de Febrero, Buenos Aires, Argentina as Leonardo Máximo Sbaraglia. He is an actor, known for Intacto (2001), The Silence of the Sky (2016) and Wild Tales (2014). He has been married to Guadalupe Marin since 2001. They have one child.

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Accused

7.1   - IMDB

دولورس زندگی یک دانشجوی کلاس بالاتر را داشت تا اینکه بهترین دوستش به طرز وحشیانه ای به قتل رسید. دو سال بعد، او تنها مظنون به جرمی است که توجه بسیاری از رسانه ها را به خود جلب کرده و او را در مرکز توجه عموم قرار داده است. دولورس روزهای خود را برای آماده شدن برای محاکمه می گذراند، در حالی که پدر و مادرش به عنوان تیمی آماده انجام هر کاری برای دفاع از دخترشان هستند، در خانه اش منزوی است. بهترین وکیل کافی نیست، آنها با وسواس اطراف او را کنترل می کنند: چگونه به نظر می رسد، چه کار می کند، می خورد و چه کسی را می بیند. اما با جلوتر رفتن محاکمه و افزایش فشار، سوء ظن و اسرار درون خانواده آشکار می شود. دولورس در گوشه، به طور فزاینده ای منزوی شده و درست زمانی که هر اشتباهی می تواند فاجعه بار باشد، کل استراتژی را در معرض خطر قرار می دهد.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری