بازیگر فیلم و سریال Kelsey Grammer (کلسی گرامر)

Kelsey Grammer - نیو ساب تایتل
  • قد :   6' 1" (1.85 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   February 21, 1955 in St. Thomas, U.S. Virgin Islands
  • فیلم های معروف بازیگر : Cheers Dr. Frasier Crane / Frasier Crane / Himself(1984-1993), Frasier Producer(1993-2004), Transformers: Age of Extinction Harold Attinger(2014)

بیوگرافی فارسی

کلسی گرامر ، شش بار برنده جایزه امی ، کلسی گرامر در سنت توماس در جزایر ویرجین ایالات متحده ، به سالی (کرنر) ، خواننده متولد شد و فرانک آلن گرامر ، جونیور ، نوازنده و رستوران. وی در نیوجرسی و فلوریدا بزرگ شد. گرامر به آثار ویلیام شکسپیر جلب شد و دو سال را در مدرسه معتبر جولیارد گذراند. او سپس به کبوتر ...


بیوگرافی انگلیسی

A six-time Emmy Award winner, Kelsey Grammer was born in Saint Thomas, U.S. Virgin Islands, to Sally (Cranmer), a singer, and Frank Allen Grammer, Jr., a musician and restaurateur. He was raised in New Jersey and Florida. Grammer was drawn to the works of William Shakespeare and spent two years at the prestigious Juilliard School. He then dove into...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Charming the Hearts of Men

6.7   - IMDB

یک درام عاشقانه که در اوایل دهه 60 اتفاق میافتد که در آن زنی پیچیده به شهر زادگاهش در جنوب بازمیگردد و درمییابد که گزینههایش محدود است، اما تبعیض فراوان است. او با کمک یکی از متحدان کنگره، قوانین تاریخی را الهام میبخشد که فرصتها و حمایتهایی را که قبلاً هرگز در اختیار زنان قرار نمیداد، میدهد.::سوزان دروز

زیر‌نویس فارسی فیلم Money Plane

3.2   - IMDB

یک دزد حرفه ای با 40 میلیون دلار بدهی و زندگی خانواده اش در خط، باید آخرین دزدی را انجام دهد - دزدی از یک کازینو هوایی آینده نگر پر از خطرناک ترین جنایتکاران جهان.

زیر‌نویس فارسی فیلم The God Committee

5.8   - IMDB

یک کمیته پیوند اعضا یک ساعت فرصت دارد تا تصمیم بگیرد که کدام یک از سه بیمار شایسته قلب نجات بخش هستند. هفت سال بعد، اعضای کمیته با عواقب آن تصمیم سرنوشت ساز دست و پنجه نرم می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Wanted Man

4.7   - IMDB

یک افسر پلیس را دنبال می کند که باید یک شاهد عینی را پس از تیراندازی کارتل که منجر به کشته شدن چندین مامور DEA می شود، اسکورت کند، اما پس از آن او باید تصمیم بگیرد که وقتی متوجه می شوند حمله توسط نیروهای آمریکایی انجام شده است به چه کسی اعتماد کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Murder Company

5.3   - IMDB

در بحبوحه تهاجم روز D، به گروهی از سربازان آمریکایی دستور داده می شود تا یکی از اعضای مقاومت فرانسه را به پشت خطوط دشمن قاچاق کنند تا یک هدف با ارزش نازی ها را ترور کنند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری