بازیگر فیلم و سریال Neve Campbell (نوکمبل)

Neve Campbell - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 5½" (1.66 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   October 3, 1973 in Guelph, Ontario, Canada
  • فیلم های معروف بازیگر : Scream Sidney Prescott(1996), Scream 2 Sidney Prescott(1997), Scream 3 Sidney Prescott(2000)

بیوگرافی فارسی

Neve Campbell در گولف ، انتاریو ، به مارنی (Neve) ، روانشناس هلندی متولد و مربی یوگا (از آمستردام) متولد شد و بزرگ شد ، و Gerry Campbell ، معلم اسکاتلندی (از گلاسکو). کمپبل ابتدا در سریال درام هیتال حزب Five (1994) به روی پرده های تلویزیون ما آمد. اولین نقش مهم فیلم او به عنوان باورپذیرترین نوجوان تلویزیون توصیف شد ...


بیوگرافی انگلیسی

Neve Campbell was born and raised in Guelph, Ontario, to Marnie (Neve), a Dutch-born psychologist and yoga instructor (from Amsterdam), and Gerry Campbell, a Scottish-born teacher (from Glasgow). Campbell first came to our TV screens in the hit Drama series Party of Five (1994). Described as TV's most believable teenager, her first major film role...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Craft

6.4   - IMDB

The Craft یک فیلم ترسناک فراطبیعی آمریکایی محصول 1996 است که در آن یک تازه وارد به یک دبیرستان مقدماتی کاتولیک با سه دختر نوجوان طرد شده ای درگیر می شود که جادوگری می کنند و همه آنها به زودی طلسم ها و نفرین های مختلفی را علیه کسانی که حتی اندکی آنها را عصبانی می کنند تداعی می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Castle in the Ground

4.9   - IMDB

پس از مرگ نابهنگام مادرش، نوجوانی با همسایه همسایه کاریزماتیک اما مشکل دار خود دوست می شود و درگیر دنیایی از اعتیاد و خشونت می شود، درست زمانی که اپیدمی مواد افیونی شهر کوچک آنها را فرا می گیرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Scream

6.4   - IMDB

بیست و پنج سال پس از رگهای از قتلهای وحشیانه که شهر ساکت وودزبورو را شوکه کرد، یک قاتل جدید ماسک چهره ارواح را بر تن کرده و شروع به هدف قرار دادن گروهی از نوجوانان برای احیای اسرار از گذشته مرگبار شهر میکند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری