بازیگر فیلم و سریال Kathryn Hahn (کاترین هان)

Kathryn Hahn - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 5" (1.65 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   July 23, 1973 in Westchester, Illinois, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Afternoon Delight Rachel(2013), Transparent Raquel Fein(2014-2016), Free Agents Helen(2011-2012)

بیوگرافی فارسی

کاترین ماری هان در وستچستر ، ایلینویز متولد شد ، اما خانواده وی سپس به کلیولند ، اوهایو نقل مکان کردند ، جایی که بیشتر وقت خود را در بزرگسالی گذراندند. او تبار آلمانی ، ایرلندی و انگلیسی است. وی فارغ التحصیل لیسانس تئاتر از دانشگاه شمال غربی است. او بعداً در ییل حضور یافت ، جایی که در مدرسه درام ثبت نام کرد و با ستاره ...


بیوگرافی انگلیسی

Kathryn Marie Hahn was born in Westchester, Illinois, but her family then moved to Cleveland, Ohio, where she spent most of her time growing up. She is of German, Irish, and English descent. She graduated with a bachelor's degree in theater from Northwestern University. She later attended Yale, where she enrolled in the school of drama and starred...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Hotel Transylvania: Transformania

وقتی اختراع اسرارآمیز ون هلسینگ، "پرتو هیولا" به هم میریزد، دراک و دوستان هیولاییاش همگی به انسان تبدیل میشوند و جانی تبدیل به یک هیولا میشود. دراک و جانی در بدنهای نامتجانس جدیدشان باید با هم متحد شوند و قبل از اینکه دیر شود و قبل از اینکه یکدیگر را دیوانه کنند، در سراسر جهان برای یافتن راهی به مسابقه بپردازند.

زیر‌نویس فارسی سریال HAPPYish - Season 1

7.2   - IMDB

با بازی کاترین هان، استیو کوگان، ساویر شیپمن، اولین و تنها فصل این درام تیرهاندیش، زوج میانسالی را دنبال میکند که در وسط دنیایی که کارداشیانها در حال پیشرفت هستند، تلاش میکنند تا واقعاً از زندگی خود احساس خوشبختی کنند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری