بازیگر فیلم و سریال Karen Gillan (کارن گیلان)

Karen Gillan - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 10" (1.78 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   November 28, 1987 in Inverness, Scotland, UK
  • فیلم های معروف بازیگر : Selfie Eliza Dooley(2014), Guardians of the Galaxy Nebula(2014), Not Another Happy Ending Jane Lockhart(2013)

بیوگرافی فارسی

کارن شیلا گیلان به عنوان تنها فرزند ماری پاترسون و شوهر جان گیلان که خواننده و ضبط کننده موسیقی است ، در اینورنس اسکاتلند متولد و بزرگ شد. او خیلی زود به بازیگری عشق ورزید و در چندین گروه تئاتر جوانان شرکت کرد و در طیف گسترده ای از تولیدات در مدرسه خود ، آکادمی چارلستون شرکت کرد. در سن 16 سالگی ، کارن ...


بیوگرافی انگلیسی

Karen Sheila Gillan was born and raised in Inverness, Scotland, as the only child of Marie Paterson and husband John Gillan, who is a singer and recording artist. She developed a love for acting very early on, attending several youth theatre groups and taking part in a wide range of productions at her school, Charleston Academy. At age 16, Karen ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Gunpowder Milkshake

6   - IMDB

سه نسل از زنان با کسانی که می توانستند همه چیز را از آنها بگیرند، مبارزه می کنند.::StudioCanal

زیر‌نویس فارسی فیلم Sleeping Dogs

6.1   - IMDB

روی فریمن، یک کارآگاه سابق قتل با حافظه ای شکسته، مجبور می شود پرونده ای را که به یاد نمی آورد، دوباره بررسی کند. در حالی که زندگی یک مرد در انتظار اعدام است، فریمن باید شواهد وحشیانه یک دهه تحقیقات قتل را جمع آوری کند و شبکه ای شوم از رازهای مدفون و خیانت هایی را که به گذشته او مرتبط است، آشکار کند. تنها با غرایز اعتماد، او با یک حقیقت وحشتناک روبرو می شود - گاهی اوقات، بهتر است اجازه دهید سگ های خواب دروغ بگویند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Late Bloomers

6   - IMDB

لوئیز، یک بروکلینی بی هدف، 28 ساله، به تازگی مجرد، به نوعی یک نوازنده، افسرده بدون اعتراف به آن، در حالت مستی در حالی که یک کار احمقانه انجام می دهد به زمین می افتد و لگنش می شکند. این باعث می شود او در یک بخش فیزیوتراپی پر از افراد دو برابر سن او باشد. او در آنجا با آنتونینا آشنا می شود - یک زن مسن لهستانی بداخلاق که انگلیسی بلد نیست. لوئیز برای مراقبت از او شغلی پیدا می کند. هیچ یک از زنان این ترتیب را دوست ندارند، اما زمان آن رسیده که با حقیقت در مورد پیری روبرو شوید. همه ما باید زمانی بزرگ شویم.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری