بازیگر فیلم و سریال John Savage (جان ساویج)

John Savage - نیو ساب تایتل

بیوگرافی فارسی

جان ساوی بازیگری است که به دادگستری معروف است (2011).


بیوگرافی انگلیسی

John Savage is an actor, known for Justice Ward (2011).

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Maria's Lovers

6.6   - IMDB

هنگامی که معشوق نوجوانش ایوان از جنگ جهانی دوم به خانه بازمی گردد، ماریا مشتاقانه پیشنهاد ازدواج او را می پذیرد و مشتاقانه منتظر یک عمر خوشبختی است. اما شادی او زمانی کوتاه است که گذشته تاریک ایوان شب عروسی آنها را در بدبختی می پوشاند و بین آنها شکافی ایجاد می کند که هیچ کدام نمی دانند چگونه آن را از بین ببرند. ماریا گیج و افسرده تلاش می کند تا با وجود پیشرفت های دیگر خواستگاران، قلب عشق واقعی خود را ترمیم کند. اما زمانی که یک نوازنده دوره گرد نت درست را می زند، ماریا در تلاش برای توجیه زندگی ناتمام خود است. آیا شور و شوق او آنقدر قدرتمند است که در قداست ازدواج مهار شود؟

زیر‌نویس فارسی فیلم They Nest

5.1   - IMDB

پس از یخ زدن تحت فشار در اتاق اورژانس، دکتر کیهیل تصمیم می گیرد چند ماه را در جزیره کوچک مین سپری کند، جایی که بلافاصله با مردم محلی به اشتباه می افتد. در همین حال، یک جسد در ساحل پر از یک نوع عجیب سوسک گوشتخوار است. اما زمانی که دکتر کیهیل سعی می کند به مردم شهر در مورد خطر هشدار دهد، آنها طبیعتاً شک دارند. آیا آنها قبل از اینکه خیلی دیر شود به حقیقت پی خواهند برد؟

زیر‌نویس فارسی فیلم Followed

4.9   - IMDB

برای به دست آوردن مشترکین بیشتر، یک تأثیرگذار رسانه های اجتماعی بحث برانگیز در هتل نفرین شده اقامت می کند و نتایج وحشتناکی به دست می آورد.::Areyofollowed.com

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری