بازیگر فیلم و سریال Mira Sorvino (میرا سوروینو)

Mira Sorvino - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 10" (1.78 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   September 28, 1967 in New York City, New York, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Mighty Aphrodite Linda Ash(1995), Romy and Michele's High School Reunion Romy White(1997), The Replacement Killers Meg Coburn(1998)

بیوگرافی فارسی

میرا کاترین سوروینو در 28 سپتامبر 1967 در منهتن متولد شد. او دختر لورین دیویس ، بازیگر نقش درام تراپیست ، و بازیگر نقش شخصیت جانباز پاول سوروینو است. خانواده پدرش مهاجران ایتالیایی بودند. سوروینو جوان باهوش ، خواننده مشتاق و دانشمند استثنایی بود. پدرش او را از تبدیل شدن به ...


بیوگرافی انگلیسی

Mira Katherine Sorvino was born on September 28, 1967 in Manhattan. She is the daughter of Lorraine Davis, an actress turned drama therapist, and veteran character actor Paul Sorvino. Her father's family were Italian immigrants. The young Sorvino was intelligent, an avid reader and an exceptional scholar. Her father discouraged her from becoming an...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Butter

5.5   - IMDB

پسری چاق تنها که همه او را "کره" صدا می زنند، در شرف ساختن تاریخ است. او می خواهد خودش را تا سر حد مرگ در اینترنت بخورد - و همه به تماشای آن دعوت شده اند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Crime Story

3.7   - IMDB

پیرمردی که از سرطان رنج می برد به دنبال انتقام از دزدانی است که زندگی او را نابود کرده اند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Girl Who Believes in Miracles

5.4   - IMDB

وقتی سارا جوان از واعظی می شنود که می گوید ایمان می تواند کوه ها را جابجا کند، شروع به دعا می کند. ناگهان، مردم در شهر او به طور مرموزی شفا می یابند - اما شهرت به زودی عوارض خود را می گیرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Image of You

4.5   - IMDB

دوقلوهای همسان آنا و زوئی، پیوندشان را بر سر عشق جدید آنا، نیک، آزمایش می کنند. در حالی که آنا قابل اعتماد سر به زیر است، خواهر شکاک او زوئی شبکه ای از فریب را حس می کند. اما در حالی که Zoe به دنبال حقیقت است، همه آنها وارد یک بازی خطرناک می شوند که صداقت می تواند کشنده باشد.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری