بازیگر فیلم و سریال Jermaine Fowler (جرمین فاولر)

Jermaine Fowler - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 8" (1.73 m)
  • فیلم های معروف بازیگر : Friends of the People Various / Jermaine(2014-2015), Jermaine Fowler: Give Em Hell Kid Producer(2015), BoJack Horseman Pete Repeat(2015)

بیوگرافی فارسی

Jermaine Fowler بازیگر و تهیه کننده است ، شناخته شده برای Friends of the People (2014) ، Jermaine Fowler: Give Em Hell Kid (2015) و BoJack Horseman (2014).


بیوگرافی انگلیسی

Jermaine Fowler is an actor and producer, known for Friends of the People (2014), Jermaine Fowler: Give Em Hell Kid (2015) and BoJack Horseman (2014).

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Sting

5.7   - IMDB

شارلوت 12 ساله پس از بزرگ کردن یک عنکبوت با استعداد در مخفیانه، باید با حقیقت حیوان خانگی خود روبرو شود و برای بقای خانواده اش مبارزه کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Don't Tell Mom the Babysitter's Dead

6.3   - IMDB

برنامه های تانیا هفده ساله برای تابستانی بی دغدغه زمانی از مسیر خارج می شود که مادر پر استرس او برای یک استراحتگاه سلامتی به راه می افتد و تانیا و سه خواهر و برادرش را به سرپرستی یک پرستار بچه قلابدار (و نژادپرست) پیر می گذارد. مرگ ناگهانی پرستار بچه باعث میشود که بچهها پول نقد نداشته باشند و تمایلی به بیرون کشیدن زودهنگام مادر از R&R مورد نیاز او نداشته باشند، بنابراین تانیا مجبور میشود شغلی پیدا کند. او که به عنوان یک بزرگسال ظاهر می شود، به عنوان دستیار اجرایی در یک شرکت مد شرکت می کند و یک شبه وارد دنیای بزرگسالی و فرزندپروری می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Am I OK?

6.1   - IMDB

لوسی و جین در بیشتر عمر خود بهترین دوستان بوده اند و فکر می کنند همه چیز را در مورد یکدیگر می دانند. اما وقتی جین اعلام میکند که به لندن نقل مکان میکند، لوسی یک راز دیرینه را فاش میکند. همانطور که جین تلاش می کند به لوسی کمک کند، دوستی آنها به آشوب کشیده می شود.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری