بازیگر فیلم و سریال Jason Isaacs (جیسون آیزاکس)

Jason Isaacs - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 11" (1.8 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   June 6, 1963 in Liverpool, Merseyside, England, UK
  • فیلم های معروف بازیگر : Harry Potter and the Chamber of Secrets Lucius Malfoy(2002), The Patriot Col. William Tavington(2000), Peter Pan Mr. Darling / Captain Hook(2003)

بیوگرافی فارسی

جیسون آیزاکس در لیورپول به دنیا آمد ، سومین چهار فرزند شیلا و اریک ایزاکز است. والدین او هر دو از خانواده های یهودی (از اروپای شرقی) بودند. وی در دانشگاه بریستول در رشته حقوق تحصیل کرده و در سال 1985 با مدرک حقوق فارغ التحصیل شد اما تصمیم به بازیگری گرفت. وی در حالی که در دانشگاه بریستول بود ، در بیش از 20 اثر کارگردانی و / یا ظاهر شد. ...


بیوگرافی انگلیسی

Jason Isaacs was born in Liverpool, the third of four children of Sheila and Eric Isaacs. His parents were both from Jewish families (from Eastern Europe). He studied law at Bristol University and graduated in 1985 with a degree in law but decided to study acting. While at Bristol University, he directed and/or appeared in over 20 productions. He ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Koko: A Red Dog Story

6.3   - IMDB

یک سگ معمولی که خوش شانسی و توانایی برقراری ارتباط با مردم او را به شهرت رساند.::Good Dog Enterprises Pty Ltd.

زیر‌نویس فارسی فیلم Occupation: Rainfall

5.1   - IMDB

دو سال پس از فرود بیگانگان بر روی زمین، بازماندگان از سیدنی، استرالیا، در یک جنگ ناامیدانه می جنگند، زیرا تعداد تلفات همچنان در حال افزایش است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Scoob!

5.6   - IMDB

اسکوبی و باند با چالش برانگیزترین معمای خود روبرو می شوند: نقشه ای برای رها کردن سگ ارواح سربروس در جهان. همانطور که آنها برای متوقف کردن این سگکالزمان مسابقه می دهند، باند متوجه می شود که اسکوبی سرنوشتی حماسی بزرگتر از تصور هر کسی دارد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Superman: Red Son

6.4   - IMDB

چه می شد اگر موشک بچه کال ال نه در کانزاس، بلکه در اتحاد جماهیر شوروی فرود آمد؟ این پیش فرض داستان دنیای دیگر از دی سی کامیکس است.::Otaku-sempai

زیر‌نویس فارسی فیلم Monster Family 2

4.7   - IMDB

برای رهایی بابا یاگا و رنفیلد از چنگ میلا استار شکارچی هیولاها، خانواده Wishbone بار دیگر به یک خون آشام، هیولای فرانکنشتاین، یک مومیایی و یک گرگینه تبدیل می شوند، اما با کمک سه خفاش خانگی خود، خانواده هیولاها دوباره در سراسر جهان زوم می کنند. برای نجات دوستان خود، آشنایی های هیولایی جدید ایجاد کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Agent Game

3.8   - IMDB

یک افسر سیا پس از کشته شدن یک سوژه بازجویی، خود را هدف عملیات بازجویی می بیند.

زیر‌نویس فارسی سریال Good Sam - Season 1

6   - IMDB

یک جراح قلب با استعداد در نقش رهبری جدید خود به عنوان رئیس جراحی پس از اینکه رئیس مشهورش به کما میرود، برتری مییابد. هنگامی که رئیس سابق او ماهها بعد از خواب بیدار میشود و خواستار از سرگیری وظایفش میشود، سم وظیفه نظارت بر این متخصص خودپسند را با چاقوی جراحی بر عهده دارد که هرگز استعداد درخشان او را تصدیق نکرد.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری