بازیگر فیلم و سریال Jason Flemyng (جیسون فلمینگ)

Jason Flemyng - نیو ساب تایتل
  • قد :   6' 1" (1.85 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   September 25, 1966 in Putney, London, England, UK
  • فیلم های معروف بازیگر : The Curious Case of Benjamin Button Thomas Button(2008), Lock, Stock and Two Smoking Barrels Tom(1998), The League of Extraordinary Gentlemen Dr. Henry Jekyll / Edward Hyde(2003)

بیوگرافی فارسی

جیسون فلمینگ در 25 سپتامبر 1966 در پاتنی ، لندن ، انگلیس در نقش جیسون آین فلمینگ به دنیا آمد. او بازیگر و تهیه کننده است ، معروف به پرونده عجیب بنیامین دکمه (2008) ، لاک ، سهام و دو بشکه سیگاری (1998) و لیگ آقایان فوق العاده (2003). او از 6 ژوئن 2008 با الی فرمن ازدواج کرده است.


بیوگرافی انگلیسی

Jason Flemyng was born on September 25, 1966 in Putney, London, England as Jason Iain Flemyng. He is an actor and producer, known for The Curious Case of Benjamin Button (2008), Lock, Stock and Two Smoking Barrels (1998) and The League of Extraordinary Gentlemen (2003). He has been married to Elly Fairman since June 6, 2008.

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Homeless Ashes

6.1   - IMDB

فرانکی، پسر جوانی که در برابر ترس خود می ایستد و از خانه فرار می کند و در نهایت بی خانمان می شود بدون اینکه چاره ای جز تلاش برای زنده ماندن از زندگی در خیابان ها داشته باشد.::Marc Zammit

زیر‌نویس فارسی فیلم The Iron Mask

4.7   - IMDB

اوایل سال 1700: نقشهبردار جاناتان گرین (جیسون فلمینگ) از وی (2014) برای نقشهبرداری از خاور دور روسیه بازگشته است. او به اجبار به چین می رود، جایی که با استاد اژدها و همکاران روبرو می شود. تزار روسی نقابدار آهنی از برج لندن به یک کشتی روسی می گریزد.::اسکات فیلترنبورگ

زیر‌نویس فارسی فیلم A Violent Man

4.9   - IMDB

استیو مکلسون یک زندانی خطرناک است که به دلیل قتل مضاعف در یک زندان با حداکثر امنیت زندانی شده است. ما دنبال می کنیم، در حالی که او مبارزه خود را علیه رستگاری، سیستم و آشفتگی درونی خود را هدایت می کند، زمانی که یک عضو سیاهپوست جوان باند هم سلولی بعید به نظر می رسد و دختری که هرگز ندیده است، در نهایت درخواست ملاقات چهره به چهره با پدرش را می دهد.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری