بازیگر فیلم و سریال Jai Courtney (جی کورتنی)

Jai Courtney - نیو ساب تایتل
  • قد :   6' 1" (1.85 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   March 15, 1986 in Sydney, New South Wales, Australia
  • فیلم های معروف بازیگر : Divergent Eric(2014), Terminator Genisys Kyle Reese(2015), Suicide Squad George Harkness / Captain Boomerang(2016)

بیوگرافی فارسی

جی کورتنی در 15 مارس 1986 در سیدنی ، نیو ساوت ولز ، استرالیا در نقش جی استفن کورتنی متولد شد. او بازیگری است که با بازی های Divergent (2014) ، Terminator Genisys (2015) و Suicide Squad (2016) شناخته می شود.


بیوگرافی انگلیسی

Jai Courtney was born on March 15, 1986 in Sydney, New South Wales, Australia as Jai Stephen Courtney. He is an actor, known for Divergent (2014), Terminator Genisys (2015) and Suicide Squad (2016).

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Honest Thief

6   - IMDB

یک سارق بدنام بانک که میخواهد زندگی صادقانهای داشته باشد، خود را تسلیم میکند، اما دو مامور بیرحم افبیآی از او عبور میکنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Jolt

5.6   - IMDB

مردی با مشکل کنترل خشم که کمی قاتل است و با کمک جلیقه ای با الکترود کنترل می کند و از آن استفاده می کند تا هر زمان که مورد قتل قرار می گیرد به حالت عادی بازگردد. پس از کشته شدن اولین مردی که او عاشق او شده است، او برای یافتن قاتل در حالی که پلیس او را به عنوان مظنون اصلی تحت تعقیب قرار می دهد، انتقام جویانه شروع به داد و بیداد می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Black Site

4.4   - IMDB

گروهی از افسران مستقر در یک دخمه پرپیچ و خم و مخفی باید برای جان خود با هچت، یک زندانی باارزش باهوش و بدنام مبارزه کنند. هنگامی که او فرار می کند، برنامه مرموز و مرگبار او عواقب بسیار گسترده و وحشتناکی دارد.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری