بازیگر فیلم و سریال Jennifer Connelly (جنیفر کانلی)

Jennifer Connelly - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 6½" (1.69 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   December 12, 1970 in Catskill Mountains, New York, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : A Beautiful Mind Alicia Nash(2001), House of Sand and Fog Kathy(2003), Requiem for a Dream Marion Silver(2000)

بیوگرافی فارسی

جنیفر کانلی در کوه های Catskill ، نیویورک ، در ایلین (شومان) ، فروشنده عتیقه ها و جرارد کانلی ، تولید کننده لباس متولد شد. پدرش تبار ایرلندی و نروژی داشت و مادرش از یک خانواده مهاجر یهودی بود. جنیفر در بروکلین هایتز ، درست در کنار پل بروکلین از منهتن ، به جز ...


بیوگرافی انگلیسی

Jennifer Connelly was born in the Catskill Mountains, New York, to Ilene (Schuman), a dealer of antiques, and Gerard Connelly, a clothing manufacturer. Her father had Irish and Norwegian ancestry, and her mother was from a Jewish immigrant family. Jennifer grew up in Brooklyn Heights, just across the Brooklyn Bridge from Manhattan, except for the ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Single All the Way

6.1   - IMDB

پیتر برای اجتناب از قضاوت خانوادهاش در مورد وضعیت مجردی همیشگیاش، بهترین دوستش نیک را متقاعد میکند که برای تعطیلات به او ملحق شود و وانمود کند که آنها اکنون در یک رابطه هستند. اما وقتی مادر پیتر او را با مربی خوش تیپش جیمز قرار ملاقات کور می گذارد، نقشه به هم می ریزد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Swan Song

6.8   - IMDB

یک آرایشگر پر زرق و برق که قبلاً پر زرق و برق بود، در یک شهر کوچک قدم می زند تا موهای یک زن مرده را آرایش کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Mortal Kombat Legends: Battle of the Realms

6.5   - IMDB

قهرمانان Earthrealm باید به Outworld سفر کنند و برای بقای سرزمین خود که توسط نیروهای جنگ سالار شیطان صفت Shao Kahn مورد تهاجم قرار گرفته اند، در این تورنمنت مبارزه کنند تا به تمام مسابقات پایان دهند: Mortal Kombat نهایی.

زیر‌نویس فارسی فیلم Top Gun: Maverick

8.6   - IMDB

پیت میچل پس از بیش از سی سال خدمت به عنوان یکی از برترین خلبانان نیروی دریایی، جایی است که به آن تعلق دارد، به عنوان یک خلبان آزمایشی شجاع پاکت را فشار می دهد و از پیشرفت در رتبه ای که می تواند او را زمین گیر کند طفره می رود.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری