بازیگر فیلم و سریال Robert Duvall (رابرت دووال)

Robert Duvall - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 9½" (1.77 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   January 5, 1931 in San Diego, California, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : The Apostle The Apostle E.F.(1997), Apocalypse Now Lieutenant Colonel Bill Kilgore(1979), The Godfather Tom Hagen(1972)

بیوگرافی فارسی

رابرت سلدن دووال ، بازیگر و کارگردان کهنه کار ، در 5 ژانویه سال 1931 در سن دیگو ، کالیفرنیا ، در میلدرد ویرجینیا (هارت) ، بازیگر آماتور و ویلیام هوارد دووال ، یک افسر ارتش حرفه ای متولد شد که بعداً دریادار شد. دووال با درام در کالج پرنسسیا (السا ، ایلین) موفق شد ، پس از فارغ التحصیلی در سال 1953 ، دو سال در ارتش مشغول خدمت بود ...


بیوگرافی انگلیسی

Veteran actor and director Robert Selden Duvall was born on January 5, 1931, in San Diego, CA, to Mildred Virginia (Hart), an amateur actress, and William Howard Duvall, a career military officer who later became an admiral. Duvall majored in drama at Principia College (Elsah, IL), then served a two-year hitch in the army after graduating in 1953....

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Colors

6.7   - IMDB

رنگها یک فیلم جنایی اکشن پلیسی آمریکایی محصول 1988 است که در محلههای گروهبازی در جنوب مرکزی لس آنجلس دهه 1980 اتفاق میافتد. این فیلم بر روی باب هاجز (دووال)، افسر باتجربه تصادف پلیس لس آنجلس، و شریک تازه کارش، دنی مک گاوین تمرکز می کند که در خیابان های شرق لس آنجلس گشت می زند در حالی که تلاش می کند خشونت باند را تحت کنترل نگه دارد.

زیر‌نویس فارسی فیلم 12 Mighty Orphans

6.9   - IMDB

یک مربی فداکار فوتبال دبیرستانی که توسط گذشته اسرارآمیز خود تسخیر شده است، تیمی از کودکان یتیم را به مسابقات قهرمانی ایالتی در طول رکود بزرگ هدایت می کند و در این راه الهام بخش یک ملت شکسته می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Hustle

7.4   - IMDB

پس از کشف بازیکنی که یک بار در زندگی با گذشته دشواری در خارج از کشور دارد، یک پیشاهنگ بسکتبال شانس او ​​را بر عهده می گیرد که بدون تایید تیمش این پدیده را به ایالات متحده بیاورد. برخلاف شانس، آنها یک ضربه نهایی دارند تا ثابت کنند که برای رسیدن به NBA توانایی لازم را دارند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری