بازیگر فیلم و سریال Grace Van Dien (گریس ون دین)

Grace Van Dien - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 3" (1.6 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   October 15, 1996 in Los Angeles, California, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : The Village Katie Campbell(2019), Charlie Says Sharon Tate(2018), Greenhouse Academy Brooke Osmond(2017-2018)

بیوگرافی فارسی

گریس وان دیین در 15 اکتبر 1996 در لس آنجلس ، کالیفرنیا ، آمریکا به عنوان کارولین دوروتی گریس وان دیین متولد شد. او یک بازیگر زن است ، معروف به The Village (2019) ، Charlie Says (2018) و Academyhouse Greenhouse (2017).


بیوگرافی انگلیسی

Grace Van Dien was born on October 15, 1996 in Los Angeles, California, USA as Caroline Dorothy Grace Van Dien. She is an actress, known for The Village (2019), Charlie Says (2018) and Greenhouse Academy (2017).

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Hope Ranch

6.2   - IMDB

با سلب مالکیت قریب الوقوع خانواده مزرعه، ربکا با دختر سرکش خود گریس که هنوز مرگ پدرش مایک را به پایان نرسانده است، مبارزه می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Stargirl

7.1   - IMDB

پسری شیفته دانش آموزی مرموز و عجیب به نام استارگرل می شود و وقت خود را صرف تلاش برای دانستن بیشتر در مورد او می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم V for Vengeance

4.4   - IMDB

پس از فهمیدن اینکه خواهر یا برادر کوچکترشان از یک اقدام آدم ربایی قبلی که منجر به کشته شدن والدینشان شد، فرار کرده است، دو خواهر باید با هم متحد شوند تا او را از دست گروهی از خون آشام های تشنه به خون نجات دهند. تورن و گروه مردگانش برای انتقام و کنترل یک واکسن خون آشام به زودی متوجه می شوند که با خانواده اشتباهی سر و کله زده اند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Hollywood Stargirl

5.6   - IMDB

هنگامی که مادر استارگرل به عنوان طراح لباس در یک فیلم استخدام می شود، آنها به لس آنجلس نقل مکان می کنند، جایی که استارگرل به سرعت با مجموعه ای از شخصیت ها درگیر می شود.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری