بازیگر فیلم و سریال Owen Wilson (اوون ویلسون)

Owen Wilson - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 10½" (1.79 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   November 18, 1968 in Dallas, Texas, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : The Royal Tenenbaums Eli Cash(2001), Wedding Crashers John Beckwith(2005), Bottle Rocket Dignan(1996)

بیوگرافی فارسی

اوون کانینگهام ویلسون مشکل ساز خودشناس ، در والدین متولد شد و در والاس متولد شد. او به همراه مادرش ، لورا (کانینگهام) ، عکاس در تگزاس بزرگ شد. پدرش ، رابرت اندرو ویلسون ، یک اعدام تبلیغاتی؛ و برادرانش ، اندرو ویلسون (پیر) و لوک ویلسون (جوانترین). اخراج شده از سنت مارک ...


بیوگرافی انگلیسی

Self-proclaimed troublemaker Owen Cunningham Wilson was born in Dallas, to Irish-American parents originally from Massachusetts. He grew up in Texas with his mother, Laura (Cunningham), a photographer; his father, Robert Andrew Wilson, an ad exec; and his brothers, Andrew Wilson (the eldest) and Luke Wilson (the youngest). Expelled from St. Mark's...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Bliss

5.3   - IMDB

داستان عاشقانهای که به دنبال گرگ است که اخیراً پس از طلاق و سپس اخراج، با ایزابل مرموز ملاقات میکند، زنی که در خیابان زندگی میکند و متقاعد میشود که دنیای آلوده و درهم شکسته اطرافشان شبیهسازی کامپیوتری است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Marry Me

6.1   - IMDB

احتمالاتی را بررسی می کند که چه اتفاقی می افتد زمانی که یک سوپراستار به شوخی با یک جو معمولی ازدواج می کند و متوجه می شود که شاید هیچ حادثه ای در کار نباشد.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری