بازیگر فیلم و سریال Gillian Jacobs (جیلیان جیکوبز)

Gillian Jacobs - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 4" (1.63 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   October 19, 1982 in Pittsburgh, Pennsylvania, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Community Britta Perry / Buzzkill(2009-2015), The Box Dana(2009), Walk of Shame Rose(2014)

بیوگرافی فارسی

جیلیان جیکوبز در 19 اکتبر 1982 در پیتسبورگ ، پنسیلوانیا ، ایالات متحده به دنیا آمد. پدر وی ، ویلیام اف جیكوبز جونیور ، بانكدار سرمایه گذاری و مادرش مارتینا ماگنائو جیكوبز ، افسر روابط فارغ التحصیلان دانشگاه كارنگی ملون است. او دانش آموخته کوهستان است. دبیرستان لبنان ، پنسیلوانیا ، و مدرسه جولیاری ، نیویورک. جیلیان جیکوبز ...


بیوگرافی انگلیسی

Gillian Jacobs was born on 19 October 1982 in Pittsburgh, Pennsylvania, US. Her father, William F. Jacobs Jr., is an investment banker and her mother, Martina Magenau Jacobs, is an alumni relations officer at Carnegie Mellon University. She is an alumnus of Mt. Lebanon High School, Pennsylvania, and Juilliard School, New York. Gillian Jacobs holds...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Come Play

5.7   - IMDB

هیولایی به نام لری از طریق تلفن های هوشمند و دستگاه های تلفن همراه خود را نشان می دهد. نسخه فیلم بلند فیلم کوتاه 2017.

زیر‌نویس فارسی فیلم Magic Camp

6.3   - IMDB

اندی، به اصرار مربی سابق خود و مالک کمپ جادویی روی پرستون، به عنوان مشاور به اردوگاه دوران جوانی خود باز میگردد به امید اینکه بتواند دوباره حرفهاش را احیا کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Injustice

6.3   - IMDB

وقتی لوئیس لین کشته می شود، یک سوپرمن بی بند و بار تصمیم می گیرد کنترل زمین را به دست بگیرد. بتمن که مصمم است جلوی او را بگیرد، تیمی از قهرمانان آزادیخواه ایجاد می کند. اما وقتی ابرقهرمانان به جنگ می روند، آیا جهان می تواند زنده بماند؟

زیر‌نویس فارسی فیلم The Contractor

5.8   - IMDB

جیمز هارپر پس از اخراج غیر ارادی از نیروهای ویژه ایالات متحده، تصمیم می گیرد با پیوستن به یک سازمان خصوصی قراردادی در کنار بهترین دوستش و تحت فرمان یکی از کهنه کارها، از خانواده خود حمایت کند. در خارج از کشور در یک ماموریت مخفی، هارپر باید از کسانی که قصد کشتن او را دارند در حالی که در راه بازگشت به خانه است فرار کند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری