بازیگر فیلم و سریال Pamela Adlon (پاملا آدلون)

Pamela Adlon - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' (1.52 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   July 9, 1966 in New York City, New York, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Better Things Sam Fox(2016-2019), Louie Pamela / Cable Phone Voice(2010-2015), Grease 2 Dolores(1982)

بیوگرافی فارسی

پاملا آدلون از خانواده بازیگری است و فعالیت خود را در سال 1983 در تلویزیون آغاز کرد. وی در بسیاری از برنامه های تلویزیونی محبوب ، از جمله به عنوان بازیگر صدا در تعدادی از مجموعه های تلویزیونی انیمیشن از جمله مشهورترین پادشاه هیل (1997) ظاهر شده است. که او به خاطر نقش خود بابی هیل ، امی را به دست آورد.


بیوگرافی انگلیسی

Pamela Adlon comes from an acting family and began her career in television in 1983. She has appeared in many popular TV shows, including as a voice actress in a number of animated TV series including, most famously, King of the Hill (1997) for which she won an Emmy for her role as Bobby Hill.

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Trouble

5.8   - IMDB

سگی به نام Trouble باید یاد بگیرد که در دنیای واقعی زندگی کند، در حالی که سعی می کند از دست بچه های حریص صاحب سابقش فرار کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Reverse the Curse

6.3   - IMDB

تد را دنبال میکند، یک سیساله بیهدف که وقتی پدرش مارتی به یک بیماری کشنده مبتلا میشود، به خانه میرود. سلامتی مارتی هر بار که تیم بوستون رد ساکس شکست می خورد آسیب می بیند، بنابراین تد برای شاد و زنده نگه داشتن او، مشاور غم مارتی و دوستانش را به نام ماریانا به خدمت می گیرد تا یک سری بردهای رد ساکس را جعل کنند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری