بازیگر فیلم و سریال Finn Wolfhard

Finn Wolfhard - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 10" (1.78 m)
  • فیلم های معروف بازیگر : It Richie Tozier(2017), Carmen Sandiego Player(2019)

بیوگرافی فارسی

فین ولفهارد در ونکوور ، کانادا متولد شد ، جایی که اکنون در دبیرستان است. او همیشه از زمانی که اولین فیلمش را دید ، تمرکز لیزری بر رشد مستمر به عنوان بازیگر داشته است ، با این همه بازگشت. پس از آن رویداد مهم زندگی ، فین به سر کار رفت و نقش های مهمان شبکه تلویزیونی زمان نخست را جمع کرد ...


بیوگرافی انگلیسی

Finn Wolfhard was born in Vancouver, Canada, where he is now in high school. He has always had a laser focus on continuously growing as an actor, all the way back from the time that he saw his first movie (thank you Sam Raimi's Spider-Man (2002)!). Following that pivotal life event, Finn went to work, and gathered prime time network TV guest roles ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Turning

3.9   - IMDB

یک خانم فرماندار جوان توسط مردی استخدام می شود که پس از مرگ والدینشان مسئول برادرزاده و خواهرزاده جوان خود شده است. برداشتی مدرن از رمان هنری جیمز «چرخش پیچ».

زیر‌نویس فارسی فیلم Ghostbusters: Afterlife

7.1   - IMDB

وقتی یک مادر مجرد و دو فرزندش به شهر کوچکی میرسند، شروع به کشف ارتباط خود با Ghostbusters اصلی و میراث مخفیانهای که پدربزرگشان از خود به جا گذاشته است، میکنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم When You Finish Saving the World

5.6   - IMDB

ایولین و پسر غافلش زیگی به دنبال جایگزینی برای یکدیگر هستند. در حالی که ایولین سعی می کند در پناهگاه خود یک نوجوان بی ادعا را تربیت کند، زیگی در تعقیب یک زن جوان باهوش در مدرسه تلاش می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Ghostbusters: Frozen Empire

6.1   - IMDB

خانواده اسپنگلر به جایی که همه چیز شروع شد - آتشخانه نمادین شهر نیویورک - برمیگردند تا با Ghostbusters اصلی که یک آزمایشگاه تحقیقاتی فوق سری ایجاد کردهاند تا ارواح متلاشیکننده را به سطح بعدی ببرند. اما هنگامی که کشف یک مصنوع باستانی نیروی شیطانی را آزاد می کند، Ghostbusters جدید و قدیمی باید برای محافظت از خانه خود و نجات جهان از عصر یخبندان دوم به نیروها بپیوندند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری