بازیگر فیلم و سریال Ashley Williams (اشلی ویلیامز)

Ashley Williams - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 8" (1.73 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   March 21, 1984 in Annapolis, Maryland, USA

بیوگرافی فارسی

اشلی ویلیامز به عنوان میزبان در شبکه های مختلف از جمله ESPN و کانال سفر ظاهر شده است. او دختر مونتل ویلیامز مجری ، بازیگر ، نویسنده و گوینده عمومی جایزه گفتگوی برنده جایزه امی است. در حال حاضر اشلی می تواند به عنوان یک خبرنگار "دوست داشتنی" برای نمایش "Montel Williams Show" ، گفتگوی سندیکای ملی پارامونت تلویزیون ...


بیوگرافی انگلیسی

Ashley Williams has appeared as a host on various networks, including ESPN and the Travel Channel. She is the daughter of Emmy award winning talk show host, actor, author, and public speaker, Montel Williams. Ashley can currently be seen as a "roving" correspondent for the "Montel Williams Show," Paramount Television's nationally syndicated talk ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم October Kiss

6.4   - IMDB

پاپی سامرال در نزدیکی هالووین به عنوان یک پرستار بچه موقت توسط رایان لاوسون، یک مدیر بیوه و شیفته کار، استخدام می شود. از طریق یک سری ماجراجویی، پاپی خوش بین ابدی تصمیم می گیرد تا به رایان و دو فرزند خردسالش آنچه در زندگی مهم است بیاموزد - عشق بی قید و شرط، خانواده و لذت از اتفاقات روزمره. پاپی و رایان به زودی متوجه می شوند که به سمت یکدیگر کشیده شده اند. آیا ممکن است بیش از موقتی شود؟

زیر‌نویس فارسی فیلم Holiday Hearts

6.5   - IMDB

در حین برنامه ریزی برای جشن کریسمس سالانه، پیتون به همراه بن مجبور می شود از دختر یکی از دوستانش مراقبت کند. در حالی که روح کریسمس خود را پیدا می کنند، آیا در این راه عاشقانه ای وجود خواهد داشت؟

زیر‌نویس فارسی فیلم Sister Wife Murder

5.4   - IMDB

کلوئه به کلیسا می رود و بلافاصله به سمت کشیش کالب کشیده می شود. او عاشق او می شود، اما متوجه می شود که او با دو زن دیگر ازدواج کرده است. هنگامی که یکی از همسران به طور مرموزی ناپدید می شود، کلویی می ترسد که او ممکن است بعدی باشد.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری