بازیگر فیلم و سریال Elodie Yung (الودی یونگ)

Elodie Yung - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 7" (1.7 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   February 22, 1981 in Paris, France
  • فیلم های معروف بازیگر : The Hitman's Bodyguard Amelia Roussel(2017), Gods of Egypt Hathor(2016), Daredevil Elektra Natchios(2016-2018)

بیوگرافی فارسی

الودی یانگ در پاریس ، فرانسه ، از تبار کامبوج و فرانسه متولد شد. او در سین سین-دنیس ، در لو بورژ ، بزرگ شد و در آنجا کاراته را تمرین کرد و کمربند سیاه خود را بدست آورد. او از دانشگاه لا سوربن در پاریس فارغ التحصیل شده و دارای مدرک حقوق است. او سپس تصمیم گرفت تا در رشته بازیگری در آکادمی موسیقی و هنرهای نمایشی لندن تحصیل کند.


بیوگرافی انگلیسی

Elodie Yung was born in Paris, France, of Cambodian and French descent. She grew up in Seine-saint-Denis, in Le Bourget, where she practiced karate and obtained her black belt. She graduated from University of La Sorbonne in Paris and has a law degree. She then decided to study acting at London Academy of Music and Dramatic Art in London.

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال The Cleaning Lady - Season 1

7   - IMDB

یک پزشک باهوش برای نجات پسر بیمارش برای درمان پزشکی به ایالات متحده می آید. اما هنگامی که سیستم شکست می خورد و او را به مخفی شدن سوق می دهد، او حاضر نیست مورد ضرب و شتم قرار گیرد و به حاشیه رانده شود. در عوض، او تبدیل به یک خانم نظافتچی برای اوباش می شود و بازی را با قوانین خودش شروع می کند

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری