بازیگر فیلم و سریال Michael Jai White (مایکل جی وایت)

Michael Jai White - نیو ساب تایتل
  • قد :   6' 1" (1.85 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   November 10, 1967 in Brooklyn, New York City, New York, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Black Dynamite Black Dynamite(2009), Spawn Al Simmons / Spawn(1997), The Dark Knight Gambol(2008)

بیوگرافی فارسی

مایکل جی وایت بازیگر و هنرپیشه رزمی آمریکایی است که در فیلم ها و مجموعه های تلویزیونی بی شماری ظاهر شده است. او نخستین آمریکایی آفریقایی آفریقایی است که یک ابرقهرمان اصلی کتاب طنز را در یک تصویر اصلی به تصویر کشیده و با بازی در نقش سیمونز ، شخصیت اصلی فیلم Spawn در سال 1997 بازی کرده است. وایت جکس بریگز را در مورتال کامبت: میراث (2011) به تصویر کشید. ...


بیوگرافی انگلیسی

Michael Jai White is an American actor and martial artist who has appeared in numerous films and television series. He is the first African American to portray a major comic book superhero in a major motion picture, having starred as Al Simmons, the protagonist in the 1997 film Spawn. White portrayed Jax Briggs in Mortal Kombat: Legacy (2011). ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Mr. Soul!

7.8   - IMDB

در پاشنه جنبش حقوق مدنی، یکی از پیشگامان سیاهپوست نترس، رنسانس هارلم را برای عصر جدیدی تصور کرد و غولها و ستارههای در حال ظهور فرهنگ سیاهپوست آمریکایی را به صحنه تلویزیون ملی معرفی کرد. او باسن بود. او باهوش بود. او نوآور، سیاسی و همجنسگرا بود. در مبارزه شخصی خود برای برابری اجتماعی، این مرد تضمین کرد که انقلاب از تلویزیون پخش خواهد شد. مرد الیس هایزلیپ بود. انقلاب روح بود!

زیر‌نویس فارسی فیلم Rogue Hostage

3.3   - IMDB

پدر مجرد و تفنگدار سابق نیروی دریایی کایل اسنودن، در یک توقف معمول برای کارش در خدمات حفاظت از کودکان، کایل خود و گروهی از مشتریان بی گناه را در فروشگاه ناپدریاش گرفتار مییابد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Commando

3.2   - IMDB

یک مامور نخبه DEA پس از یک ماموریت شکست خورده به خانه بازمی گردد که خانواده اش در خانه خود به کشف غیرمنتظره ای می پردازند - مقداری پول به ارزش 3 میلیون دلار. آنها به زودی با خطر و تهدید یک جنایتکار تازه آزاد شده و خدمه اش روبرو می شوند، که هر کاری که لازم باشد برای بازیابی پول انجام می دهند، از جمله ربودن دختران مامور. در این نبرد تن به تن، خطرات زیاد است و جانها در خطر است، زیرا مامور برای محافظت از خانوادهاش در برابر جنایتکاران تشنهی پول دست از کار نمیکشد.

زیر‌نویس فارسی فیلم One More Shot

5.5   - IMDB

پس از حمله به سایت سیاهپوست در لهستان، نیروی دریایی جیک هریس دستور میدهد مظنون تروریستی امین منصور را برای بازجویی به واشنگتن دی سی اسکورت کند. با این حال، قبل از تکمیل فرآیند انتقال زندانیان، فرودگاه توسط گروهی از مزدوران به شدت مسلح و آموزش دیده مورد حمله قرار می گیرد.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری