بازیگر فیلم و سریال Elisabeth Harnois (الیزابت هارنویز)

Elisabeth Harnois - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 4½" (1.64 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   May 26, 1979 in Detroit, Michigan, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Keith Natalie(2008), Ten Inch Hero Piper(2007), Adventures in Wonderland Alice(1992-1994)

بیوگرافی فارسی

الیزابت در سال 1979 در دیترویت متولد شد و در لس آنجلس بزرگ شد. یک بازیگر از 3 سالگی ، در 5 فیلم در 5 سالگی با هم بازی کرد (یک کریسمس جادویی (1985) و بچه ها کجا هستند؟ (1986)). او تا زمان انتخاب شدن توسط کمپانی دیزنی ، تبلیغات تلویزیونی متعددی انجام داد تا در نقش آلیس در سریال Adventures in Wonderland (1992) بازی کند. از آنجا که...


بیوگرافی انگلیسی

Elisabeth was born in Detroit in 1979 and grew up in Los Angeles. An actress since the age of 3, she co-starred at the age of 5 in two movies (One Magic Christmas (1985) and Where Are the Children? (1986)). She did numerous TV commercials until being chosen by Disney Productions to star as Alice in the Adventures in Wonderland (1992) series. Since...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Death Wish

6.3   - IMDB

پدری ملایم پس از اینکه خانوادهاش در اثر یک عمل خشونتآمیز از هم میپاشد، به یک ماشین قتل تبدیل میشود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Blood on Her Name

5.6   - IMDB

تصمیم وحشت زده یک زن برای سرپوش گذاشتن بر یک قتل تصادفی زمانی که وجدان او از او می خواهد که جسد مرد مرده را به خانواده اش تحویل دهد، از کنترل خارج می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Skin in the Game

4.6   - IMDB

دنی پانزده ساله که از پیادهروی حومه آمریکا ربوده شده، خود را در دنیای زیرزمینی وحشتناک قاچاق انسان میبیند. بدون هیچ کمک اولیه پلیس، مادر دنی و یک روسپی سابق به خیابان ها می روند تا قبل از اینکه خیلی دیر شود او را پیدا کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Mags and Julie Go on a Road Trip.

4.1   - IMDB

Mags and Julie Go On A Travel Trip یک فیلم دوستانه از صمیم قلب، با صدای بلند خنده، به نویسندگی و کارگردانی بازیگر رایان لیبل است. این فیلم به سبک ساقدوشها که با پیرمردهای بدخلق آمیخته شده است، مخاطب را به سفری میبرد که معنای زن بودن و تعادل در زندگی چیست.

زیر‌نویس فارسی فیلم Shirley

6.1   - IMDB

یک نویسنده مشهور ترسناک پس از اینکه او و همسرش زوج جوانی را دوست دارند برای کتاب بعدی خود الهام می گیرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Invisible Man

7.1   - IMDB

هنگامی که سابق تجاوزکار سیسیلیا جان خود را می گیرد و ثروتش را به او می سپارد، او گمان می کند که مرگ او فریبکاری بوده است. از آنجایی که مجموعهای از تصادفات کشنده میشوند، سیسیلیا تلاش میکند ثابت کند که توسط کسی که کسی نمیتواند آن را ببیند شکار میشود.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری