بازیگر فیلم و سریال Chris Pine (کریس پاین)

Chris Pine - نیو ساب تایتل
  • قد :   6' (1.83 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   August 26, 1980 in Los Angeles, California, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Star Trek Kirk(2009), Wonder Woman Steve Trevor(2017), Star Trek Beyond Captain James T. Kirk(2016)

بیوگرافی فارسی

کریس پین در لس آنجلس به دنیا آمد. والدین او بازیگرانی هستند رابرت پین و گوین گیلفورد و پدربزرگ و مادربزرگ مادری وی Max Max گیلفورد ، رئیس انجمن وکلای هالیوود ، و بازیگر آن Gwynne بودند. خواهرش ، کاترین پین نیز بازی کرده است. اجداد کریس یهودی روسی (از پدربزرگ مادری اش) ، انگلیسی ، آلمانی ، ولزی ، ...


بیوگرافی انگلیسی

Chris Pine was born in Los Angeles. His parents are actors Robert Pine and Gwynne Gilford, and his maternal grandparents were Max M. Gilford, a president of the Hollywood Bar Association, and actress Anne Gwynne. His sister, Katherine Pine, has also acted. Chris's ancestry is Russian Jewish (from his maternal grandfather), English, German, Welsh, ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم All the Old Knives

6.1   - IMDB

وقتی سیا متوجه میشود که یکی از مامورانش اطلاعاتی را درز کرده است که جان بیش از 100 نفر را به همراه داشته است، هنری پلهام مأمور کهنهکار مأموریت مییابد تا با معشوق و همکار سابقش سلیا هریسون، خال را ریشهکن کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Contractor

5.8   - IMDB

جیمز هارپر پس از اخراج غیر ارادی از نیروهای ویژه ایالات متحده، تصمیم می گیرد با پیوستن به یک سازمان خصوصی قراردادی در کنار بهترین دوستش و تحت فرمان یکی از کهنه کارها، از خانواده خود حمایت کند. در خارج از کشور در یک ماموریت مخفی، هارپر باید از کسانی که قصد کشتن او را دارند در حالی که در راه بازگشت به خانه است فرار کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Poolman

4.1   - IMDB

دارن بارنمن، یک خوشبین تزلزل ناپذیر و بومی آنجلنو، روزهای خود را به مراقبت از استخر بلوک آپارتمانی تیکی تاهیتی می گذراند و می جنگد تا زادگاهش را به مکانی بهتر برای زندگی تبدیل کند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری