بازیگر فیلم و سریال Chris Messina (کریس مسینا)

Chris Messina - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 7" (1.7 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   August 11, 1974 in New York City, New York, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Away We Go Tom(2009), Argo Malinov(2012), Devil Detective Bowden(2010)

بیوگرافی فارسی

کریس مسینا در 11 آگوست 1974 در نیویورک سیتی ، نیویورک ، آمریکا متولد شد. او بازیگری است ، معروف به Away We Go (2009) ، Argo (2012) و Devil (2010). او با جنیفر تاد ازدواج کرده است. آنها دو بچه دارند. او قبلاً با رزماری دوییت ازدواج کرده بود.


بیوگرافی انگلیسی

Chris Messina was born on August 11, 1974 in New York City, New York, USA. He is an actor, known for Away We Go (2009), Argo (2012) and Devil (2010). He is married to Jennifer Todd. They have two children. He was previously married to Rosemarie DeWitt.

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Aviary

4.1   - IMDB

سفری پیچ خورده از فرار دو زن ناامید برای فرار از چنگ Skylight، یک فرقه موذی. جیلیان و بلر که با وعده "آزادی" در پردیس صحرایی منزوی به نام The Aviary فریب خورده اند، به نیروهای خود می پیوندند تا به امید آزادی واقعی فرار کنند. آنها که در ترس و پارانویا غرق شده اند، نمی توانند این احساس را که رهبر فرقه، ست، تعقیب می کنند، از بین ببرند، مردی به همان اندازه که کنترل می کند. هر چه جفت از فرقه فاصله بیشتری بگیرد، ست کنترل بیشتری بر ذهن آنها دارد. با کاهش منابع و از کار افتادن حواسشان، جیلیان و بلر با یک سوال هولناک روبرو می شوند: چگونه از دشمنی که درون سر شما زندگی می کند فرار می کنید؟

زیر‌نویس فارسی فیلم ISS

3.8   - IMDB

هنگامی که یک رویداد جنگ جهانی در زمین، آمریکا و روسیه رخ می دهد، هر دو کشور مخفیانه با فضانوردان خود در I.S.S تماس می گیرند. و به آنها دستور می دهد تا به هر وسیله ای که لازم است کنترل ایستگاه را در دست بگیرند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری