بازیگر فیلم و سریال Carrie Coon (کری کون)

Carrie Coon - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 5" (1.65 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   January 24, 1981 in Copley, Ohio, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Gone Girl Margo Dunne(2014), Avengers: Infinity War Proxima Midnight(2018), The Post Meg Greenfield(2017)

بیوگرافی فارسی

کری کون که اصالتاً اهل کوپلی ، OH است ، بازیگر تئاتر ، تلویزیون و فیلم مستقر در شیکاگو است. وی لیسانس زبان انگلیسی و اسپانیایی را از دانشگاه Mount Union دریافت کرد و پس از آن MFA در بازیگری در دانشگاه ویسکانسین ، مدیسون دریافت کرد. کوون برای اولین بار در بازیگر برادوی به عنوان جایزه تونی در بخش بهترین بازیگر نقش اول زن معرفی شد ...


بیوگرافی انگلیسی

Originally from Copley, OH, Carrie Coon is a Chicago-based theatre, television and film actress. She received a BA in English and Spanish from the University of Mount Union, followed by her MFA in Acting at the University of Wisconsin, Madison. Coon was nominated for a Tony Award in the Best Featured Actress category for her Broadway debut as ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Ghostbusters: Afterlife

7.1   - IMDB

وقتی یک مادر مجرد و دو فرزندش به شهر کوچکی میرسند، شروع به کشف ارتباط خود با Ghostbusters اصلی و میراث مخفیانهای که پدربزرگشان از خود به جا گذاشته است، میکنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Ghostbusters: Frozen Empire

6.1   - IMDB

خانواده اسپنگلر به جایی که همه چیز شروع شد - آتشخانه نمادین شهر نیویورک - برمیگردند تا با Ghostbusters اصلی که یک آزمایشگاه تحقیقاتی فوق سری ایجاد کردهاند تا ارواح متلاشیکننده را به سطح بعدی ببرند. اما هنگامی که کشف یک مصنوع باستانی نیروی شیطانی را آزاد می کند، Ghostbusters جدید و قدیمی باید برای محافظت از خانه خود و نجات جهان از عصر یخبندان دوم به نیروها بپیوندند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری