بازیگر فیلم و سریال Mary Elizabeth Winstead (مری الیزابت وینستد)

Mary Elizabeth Winstead - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 8" (1.73 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   November 28, 1984 in Rocky Mount, North Carolina, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : 10 Cloverfield Lane Michelle(2016), Scott Pilgrim vs. the World Ramona Flowers(2010), Smashed Kate Hannah(2012)

بیوگرافی فارسی

مری الیزابت وینستد بازیگری است که به دلیل کار همه کاره در انواع پروژه های فیلم و تلویزیون مشهور است. احتمالاً بیشتر به خاطر نقش او در نقش رامونا گل در اسکات زائر در مقابل جهان (2010) شناخته شده است ، وی همچنین در فیلم های مستقل تحسین برانگیز مانند Smashed (2012) بازی کرده است که برای آن نیز جایزه Independent Spirit ...


بیوگرافی انگلیسی

Mary Elizabeth Winstead is an actress known for her versatile work in a variety of film and television projects. Possibly most known for her role as Ramona Flowers in Scott Pilgrim vs. the World (2010), she has also starred in critically acclaimed independent films such as Smashed (2012), for which she received an Independent Spirit Award ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Parts You Lose

5.7   - IMDB

دوستی بعید بین یک پسر جوان ناشنوا به نام وسلی و یک جنایتکار فراری که در یک انبار متروکه در مزرعه روستایی داکوتای شمالی خانواده پناه می برد، شکل می گیرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Birds of Prey

6   - IMDB

پس از جدایی از جوکر، هارلی کوین به ابرقهرمانان بلک قناری، هانترس و رنه مونتویا می پیوندد تا یک دختر جوان را از دست یک جنایتکار شیطانی نجات دهند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری