بازیگر فیلم و سریال Elisabeth Shue (الیزابت شو)

Elisabeth Shue - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 2" (1.57 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   October 6, 1963 in Wilmington, Delaware, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Leaving Las Vegas Sera(1995), Adventures in Babysitting Chris(1987), The Saint Dr. Emma Russell(1997)

بیوگرافی فارسی

الیزابت شاو در ویلمینگتون ، دلاور ، در آن بروستر (ولز) ، که برای شرکت بانکداری شیمیایی کار می کرد ، متولد شد و جیمز ویلیام شو ، وکیل و توسعه دهنده املاک. او از تبعه آلمانی و انگلیسی است ، از جمله تبار مسافران Mayflower. والدین شیو در حالی که او در کلاس چهارم بود طلاق گرفتند. به خاطر ...


بیوگرافی انگلیسی

Elisabeth Shue was born in Wilmington, Delaware, to Anne Brewster (Wells), who worked for the Chemical Banking Corporation, and James William Shue, a lawyer and real estate developer. She is of German and English ancestry, including descent from Mayflower passengers. Shue's parents divorced while she was in the fourth grade. Owing to the ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Death Wish

6.3   - IMDB

پدری ملایم پس از اینکه خانوادهاش در اثر یک عمل خشونتآمیز از هم میپاشد، به یک ماشین قتل تبدیل میشود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Blood on Her Name

5.6   - IMDB

تصمیم وحشت زده یک زن برای سرپوش گذاشتن بر یک قتل تصادفی زمانی که وجدان او از او می خواهد که جسد مرد مرده را به خانواده اش تحویل دهد، از کنترل خارج می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Skin in the Game

4.6   - IMDB

دنی پانزده ساله که از پیادهروی حومه آمریکا ربوده شده، خود را در دنیای زیرزمینی وحشتناک قاچاق انسان میبیند. بدون هیچ کمک اولیه پلیس، مادر دنی و یک روسپی سابق به خیابان ها می روند تا قبل از اینکه خیلی دیر شود او را پیدا کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Mags and Julie Go on a Road Trip.

4.1   - IMDB

Mags and Julie Go On A Travel Trip یک فیلم دوستانه از صمیم قلب، با صدای بلند خنده، به نویسندگی و کارگردانی بازیگر رایان لیبل است. این فیلم به سبک ساقدوشها که با پیرمردهای بدخلق آمیخته شده است، مخاطب را به سفری میبرد که معنای زن بودن و تعادل در زندگی چیست.

زیر‌نویس فارسی فیلم Shirley

6.1   - IMDB

یک نویسنده مشهور ترسناک پس از اینکه او و همسرش زوج جوانی را دوست دارند برای کتاب بعدی خود الهام می گیرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Invisible Man

7.1   - IMDB

هنگامی که سابق تجاوزکار سیسیلیا جان خود را می گیرد و ثروتش را به او می سپارد، او گمان می کند که مرگ او فریبکاری بوده است. از آنجایی که مجموعهای از تصادفات کشنده میشوند، سیسیلیا تلاش میکند ثابت کند که توسط کسی که کسی نمیتواند آن را ببیند شکار میشود.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری