بازیگر فیلم و سریال Anthony Heald (آنتونی هیلد)

Anthony Heald - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 7" (1.7 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   August 25, 1944 in New Rochelle, New York, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : The Silence of the Lambs Dr. Frederick Chilton(1991), Red Dragon Dr. Frederick Chilton(2002), Accepted Dean Richard Van Horne(2006)

بیوگرافی فارسی

آنتونی هالد فیلیپ آنتونی میر هالد در 25 اوت سال 1944 در نیو روزل ، نیویورک به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل دبیرستان ماسپکوا در لانگ آیلند ، نیویورک ، در سال 1962 و از دانشگاه ایالتی میشیگان در 1971. او هم اکنون در اشلند ، اورگان ساکن می شود ، جایی که در سال 1997 ، '98 عضو عضویت در بازیگری جشنواره اورگان شکسپیر بود. و ...


بیوگرافی انگلیسی

Anthony Heald was born Philip Anthony Mair Heald on August 25, 1944, in New Rochelle, New York. He graduated from Massapequa High School on Long Island, New York, in 1962, and from Michigan State University in 1971. He currently resides in Ashland, Oregon, where he was a member of the Oregon Shakespeare Festival acting company for the 1997, '98 and...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Alone

6.2   - IMDB

مسافری که اخیراً بیوه شده است توسط یک قاتل خونسرد ربوده می شود، فقط برای فرار به بیابان جایی که او مجبور می شود با عناصر مبارزه کند زیرا تعقیب کننده اش به او نزدیک می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Let the Wrong One In

5.5   - IMDB

مت 16 ساله به نفع خود کمی بیش از حد خوب است و وقتی متوجه می شود که برادر بزرگتر و جدا شده اش دکو به یک خون آشام تبدیل شده است، با یک دوراهی روبرو می شود: آیا او برای کمک به خواهر و برادرش جان خود را به خطر می اندازد؟ با خون غلیظ تر از آب؛ یا قبل از اینکه عفونت را بیشتر گسترش دهد او را به خطر می اندازد؟

زیر‌نویس فارسی فیلم School's Out Forever

5.4   - IMDB

یک نوجوان 15 ساله بعد از یک اتفاق آخرالزمانی به مدرسه اش می گریزد.::Ceaser2

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری