بازیگر فیلم و سریال Alfre Woodard (آلفر وودارد)

Alfre Woodard - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 3½" (1.61 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   November 8, 1952 in Tulsa, Oklahoma, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Star Trek: First Contact Lily(1996), 12 Years a Slave Mistress Shaw(2013), Captain America: Civil War Miriam(2016)

بیوگرافی فارسی

آلفره وودارد در 8 نوامبر سال 1952 در تولسا ، اوکلاهما ، کوچکترین سه فرزند کنستانس ، یک خانه دار و متولد H. وودارد ، طراح داخلی متولد شد. او را پدرزاده خود نامگذاری كرد و ادعا كرد كه دیدی از نام آلفرا را با حروف طلا نوشته است. او یک مربی پیشرو و دبیرستانی دبیرستان ، پس از ...


بیوگرافی انگلیسی

Alfre Woodard was born on November 8, 1952 in Tulsa, Oklahoma, the youngest of three children of Constance, a homemaker, and Marion H. Woodard, an interior designer. She was named by her godmother, who claimed she saw a vision of Alfre's name written out in gold letters. A former high school cheerleader and track star, she got the acting bug after...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Clemency

6.5   - IMDB

همانطور که او برای اعدام یک زندانی دیگر آماده می شود، برنادین باید با شیاطین روانی و عاطفی که شغلش ایجاد می کند مقابله کند و در نهایت او را به مردی که برای کشتن او محکوم شده است متصل کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Summer Camp

4.6   - IMDB

بهترین دوستان دوران کودکی نورا، جینی و مری هر تابستان را در کمپ خواب با هم می گذراندند، و حالا، پنجاه سال بعد، فرصت را غنیمت شمرده و برای یک گردهمایی مجدد در کمپ - مملو از دعواهای غذایی، رفتینگ در رودخانه و افشاگری های عاطفی- استفاده می کنند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری