بازیگر فیلم و سریال Alessandro Borghi (الساندرو بورگی)

Alessandro Borghi - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 10¾" (1.8 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   September 19, 1986 in Rome, Lazio, Italy
  • فیلم های معروف بازیگر : Suburra Numero 8(2015), On My Skin: The Last Seven Days of Stefano Cucchi Stefano Cucchi(2018), Romulus & Remus: The First King Remo(2019)

بیوگرافی فارسی

الساندرو بورقی در 19 سپتامبر 1986 در رم ، لاتزیو ایتالیا متولد شد. او به خاطر کارهایش در Suburra (2015) ، On My Skin: The Seven Days of Stefano Cucchi (2018) و Romulus & Remus: The First King (2019) شناخته شده است.


بیوگرافی انگلیسی

Alessandro Borghi was born on September 19, 1986 in Rome, Lazio, Italy. He is known for his work on Suburra (2015), On My Skin: The Last Seven Days of Stefano Cucchi (2018) and Romulus & Remus: The First King (2019).

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Weightless

5.6   - IMDB

به غیر از چند خانه ساده، یک بار، یک پمپ بنزین با یک سوپرمارکت کوچک و یک زبالهدان، واقعاً در شهرستان فولتون، جورجیا، چیزی وجود ندارد. جوئل درونگرا در زباله دانی کار می کند، جایی که گاهی یک یا دو بطری شیشه ای مفید پیدا می کند، که تمیز می کند و به خانه می برد. سپس، یک روز، او یک تماس تلفنی غیرمنتظره دریافت می کند: همسر سابقش ناپدید شده است و اکنون مسئولیت مراقبت از پسرشان بر عهده اوست. جوئل که قرار است برای اولین بار پسرش را ببیند، نمی داند که چگونه می خواهد با ویل 10 ساله که به نظر می رسد در دنیای خودش زندگی می کند، رابطه برقرار کند. خوشبختانه برای آنها، کلارا، یک دختر باهوش همسایه، آماده کمک است و ویل شروع به باز کردن صحبت های پدرش می کند. اما افسر بهزیستی جوانان از قبل در را می کوبد. اولین کارگردانی کارگردان Jaron Albertin یک درام حساس و کمی مالیخولیایی درباره دو خارجی است که درک عمیقی از یکدیگر پیدا می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Una notte da dottore

6   - IMDB

دیگو آباتانتونو نقش یک پزشک اورژانس را بازی می کند. او که تحت تاثیر کمردرد فلج کننده قرار گرفته است، از یک پسر پیتزا تحویل می گیرد که باید جای دکتر را بگذارد.

زیر‌نویس فارسی فیلم My Brother, My Sister

6   - IMDB

وقتی وصیت پدر آنها را مجبور به زندگی مشترک می کند، خواهر و برادر نیک و تسلا - و بچه های تسلا - سعی می کنند بر اختلافات خود غلبه کنند تا به یک خانواده تبدیل شوند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری