بازیگر فیلم و سریال Alessandra Torresani (الساندرا تورسانی)

Alessandra Torresani - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 3½" (1.61 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   May 29, 1987 in Palo Alto, California, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : The Big Bang Theory Claire(2016-2017), American Horror Story Stephanie Boggs(2011), Lucifer Naomi Austen(2016)

بیوگرافی فارسی

الساندرا تورسانی متولد الساندرا اولیویا تورسون در پالو آلتو ، کالیفرنیا بود. آلساندرا قبل از بازیگر شدن ، از دو سالگی به رقصیدن و آواز خواندن پرداخت و تا سن نه سالگی به یک کمربند سیاه در تائه کوون-دو رسید. اولین حضور تلویزیونی تورسانانی در نه سالگی بود که او میزبان باشگاه کودکان WB برای KBWB سان فرانسیسکو (کانال 20) بود. ...


بیوگرافی انگلیسی

Alessandra Torresani was born Alessandra Olivia Toreson in Palo Alto, California. Before becoming an actress, Alessandra studied dancing and singing from the age of two and achieved a Black Belt in Tae-Kwon-Do by the age of nine. Torresani's television debut was at age nine when she hosted the WB Kids' Club for San Francisco's KBWB (Channel 20). ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم About Us

5.7   - IMDB

یک زوج جوان در تلاش برای احیای دوباره ازدواج پریشان خود، مکانی را که هشت سال قبل ماه عسل خود را در آن گذرانده بودند، بازدید می کنند. ما تماشا میکنیم که آنها زیبایی و درد عشق را طی میکنند و در پایانی دلخراش با آشکار شدن حقایق به اوج میرسد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Superior

5.2   - IMDB

در حال فرار، ماریان به زادگاهش در شمال نیویورک باز می گردد تا با خواهر دوقلوی همسان خود، ویویان، مخفی شود. ماریان که تلاش می کند گذشته را پشت سر بگذارد، درباره دلیل بازگشتش دروغ می گوید و خواهرش را در تاریکی رها می کند تا اینکه دو دنیای آنها شروع به برخورد می کنند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری