زیرنویس فیلم About Us (2020)

نام فارسی فیلم : درباره ما (2020)

5.7
  • ژانر :   داستان عاشقانه
  • کارگردان :   Stefan Schwartz
  • سال انتشار :   2020
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Ross McCall-  Allison Miller-  Alessandra Mastronardi

خلاصه فارسی

یک زوج جوان در تلاش برای احیای دوباره ازدواج پریشان خود، مکانی را که هشت سال قبل ماه عسل خود را در آن گذرانده بودند، بازدید می کنند. ما تماشا میکنیم که آنها زیبایی و درد عشق را طی میکنند و در پایانی دلخراش با آشکار شدن حقایق به اوج میرسد.


خلاصه انگلیسی

A young couple revisit the location where they spent their honeymoon eight years earlier, in an effort to rekindle their troubled marriage. We watch as they navigate the beauty and the pain of love, culminating in a heartbreaking finale as truths are revealed.


این فیلم با نام تجاری About Us محصول کشور United States است.به کارگردانی Stefan Schwartz و بازیگرانی چون Ross McCall,Allison Miller,Alessandra Mastronardi در ژانر داستان عاشقانه در سال 2020 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم My Name Is Loh Kiwan

6.8   - IMDB

لوه کیوان، جدا شده از کره شمالی، با فرار از چین، تصمیم می گیرد تا آرزوی در حال مرگ مادرش را برآورده کند، تا جایی پیدا کند که بتواند واقعاً نام خود را داشته باشد و با شرایط خودش زندگی کند. او به بلژیک سفر می کند تا به دنبال وضعیت پناهندگی باشد، اما در نهایت بدون هیچ وسیله ای برای امرار معاش و سقفی بالای سرش در هاله ای از ابهام قرار می گیرد. ماری که قبلاً نماینده تیم ملی تیراندازی بلژیک بود و اکنون با شیاطین درونی خود مبارزه می کند، به یک کیوان خسته می رسد و کیف پول او را می دزدد. این دو در نهایت به درگیری شدیدی ختم میشوند. و تنها زمانی که ماری متوجه می شود که کیف پول تنها یادگاری است که از مادر کیوان به جا مانده است، آنها شروع به جذب یکدیگر می کنند و به خاطر تجربیات و احساسات مشترکشان می افتند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Blind Date Book Club

6.7   - IMDB

یک صاحب کتابفروشی پس از موافقت با مرور رمان جدید یک نویسنده مشهور در کلوپ ملاقات کور خود با کتاب، عشق و جهتی در زندگی پیدا می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Falling in Love in Niagara

6.6   - IMDB

بعد از اینکه نامزدش قبل از ازدواجشان او را ترک می کند، مادلین بدون او برای ماه عسل به آبشار نیاگارا می رود. در آنجا، او دوباره با طرف ماجراجوی خود ارتباط برقرار می کند، یاد می گیرد که رها کند و عشق جدیدی پیدا می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Savoring Paris

7   - IMDB

الا که از زندگی خود سرخورده شده است، سفری روحی را به پاریس آغاز می کند، جایی که عشق، کشف خود و پنیر را در میان پس زمینه مسحور کننده شهر عشق دنبال می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم For Love & Honey

6.4   - IMDB

زنبوردار ایوا هنگام نجات یک کندو، یک نقاشی دیواری باستانی را کشف می کند. آستین، یک باستانشناس مهمان، فکر میکند که این موضوع کلیدی برای تحقیقاتش است، بنابراین اوا را متقاعد میکند تا در جستجوی او در سراسر مالتا به او کمک کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Two Scoops of Italy

6.2   - IMDB

هنگامی که یک سرآشپز آمریکایی برای الهام گرفتن به یک روستای کوانت در ایتالیا سفر می کند، عاشق طعم، فرهنگ، ژلاتو و نجیب زاده ایتالیایی می شود که به او کمک می کند همه چیز را کشف کند.