بازیگر فیلم و سریال Alessandra Martines (الساندرا مارتینز)

Alessandra Martines - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 8" (1.73 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   September 19, 1963 in Rome, Lazio, Italy
  • فیلم های معروف بازیگر : The Cave of the Golden Rose Fantaghirò(1991), Chance or Coincidence Miriam Lini(1998), The Cave of the Golden Rose 2 Fantaghirò(1992)

بیوگرافی فارسی

مارتینز در سنین بسیار جوانی به عنوان رقصنده در خانه اپرای زوریخ در سال 1972 شروع به کار کرد. پس از مدتی کار در ایالات متحده ، از جمله باله شهر شیکاگو ، او به رم نقل مکان کرد و در آنجا در Teatro dell'Opera کار کرد. در سال 1985 ، او همکاری خود را با RAI ، با برنامه ناهار و گفتگوی ناهار Pronto، chi gioca؟ او بعدا به دست آورد ...


بیوگرافی انگلیسی

Martines debuted at a very young age as a dancer at the Zurich Opera House in 1972. After some time working in the United States, including the Chicago City Ballet, she moved to Rome where she worked at the Teatro dell'Opera. In 1985 she began her collaboration with RAI, with the lunchtime chat / quiz show Pronto, chi gioca?; she later gained ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم About Us

5.7   - IMDB

یک زوج جوان در تلاش برای احیای دوباره ازدواج پریشان خود، مکانی را که هشت سال قبل ماه عسل خود را در آن گذرانده بودند، بازدید می کنند. ما تماشا میکنیم که آنها زیبایی و درد عشق را طی میکنند و در پایانی دلخراش با آشکار شدن حقایق به اوج میرسد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Superior

5.2   - IMDB

در حال فرار، ماریان به زادگاهش در شمال نیویورک باز می گردد تا با خواهر دوقلوی همسان خود، ویویان، مخفی شود. ماریان که تلاش می کند گذشته را پشت سر بگذارد، درباره دلیل بازگشتش دروغ می گوید و خواهرش را در تاریکی رها می کند تا اینکه دو دنیای آنها شروع به برخورد می کنند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری