بازیگر فیلم و سریال Alejandra Morin (آلخاندرا مورین)

Alejandra Morin - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 6" (1.68 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   June 6, 1987 in Lima, Peru
  • فیلم های معروف بازیگر : Las Tundas of the Valley Vicky(2010-2011), Odds Are Kelly(2018), Interstellar Wars Simone(2016)

بیوگرافی فارسی

الخاندرا مورین در 6 ژوئن 1987 در لیما ، پرو متولد شد. او بازیگر و تهیه کننده است ، معروف به Las Tundas of the Valley (2010) ، Odds Are (2018) و Wars Interstellar (2016).


بیوگرافی انگلیسی

Alejandra Morin was born on June 6, 1987 in Lima, Peru. She is an actress and producer, known for Las Tundas of the Valley (2010), Odds Are (2018) and Interstellar Wars (2016).

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Love Is Not Love

4.6   - IMDB

اوایل دسامبر، شهر نیویورک، و همه در جستجوی عشق هستند. چرا؟ چون آن را پیدا نکرده اند. آنها آن را به یک اسطوره تبدیل می کنند و در عوض اسطوره را تعقیب می کنند. این عشق در این عاشقانه فانتزی، سرنوشت و اشتیاق نیست.::استیون کیپ میلز، نویسنده/کارگردان عشق عشق نیست

زیر‌نویس فارسی فیلم The Beast

5.2   - IMDB

لوسیا و پسرش جدا از جامعه در مکانی مسطح زندگی می کنند که در آن عملاً زندگی وجود ندارد. خانواده کوچکی که توسط مادر و پسر تشکیل شده است، به سختی پذیرای بازدیدکنندگان است، و هدف آنها ایجاد یک زندگی آرام است. در ابتدا آنها موفق می شوند، اما ظاهر شدن یک موجود مرموز و خشن که شروع به تعقیب خانه کوچک آنها می کند، رابطه ای را که آنها را متحد می کند در معرض آزمایش قرار می دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Ainbo

4.8   - IMDB

با روحیه موانا و فروزن، "آینبو - روح آمازون" سفر حماسی یک قهرمان جوان و راهنمایان روح او است، "دیلو" یک آرمادیلو بامزه و شوخ طبع و "واکا" یک تاپیر بزرگ و احمق که وارد یک تاپیر می شوند. تلاش برای نجات خانه خود در جنگل های بارانی دیدنی آمازون.::گروه مدیریت سینما

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری