بازیگر فیلم و سریال Adrienne Posta (آدرین پستا)

Adrienne Posta - نیو ساب تایتل
  • تاریخ و مکان تولد :   March 1, 1949 in Hampstead, London, England, UK
  • فیلم های معروف بازیگر : To Sir, with Love Moira Joseph(1967), Up the Junction Rube(1968), The Alf Garnett Saga Rita(1972)

بیوگرافی فارسی

آدرین پستا در اول مارس سال 1949 در همپستد ، لندن ، انگلیس در نقش آدرین مارشا پوستر متولد شد. او بازیگری است با نام های "آقا" ، با عشق (1967) ، Up the Junction (1968) و "آلف گارنت ساگا" (1972).


بیوگرافی انگلیسی

Adrienne Posta was born on March 1, 1949 in Hampstead, London, England as Adrienne Marsha Poster. She is an actress, known for To Sir, with Love (1967), Up the Junction (1968) and The Alf Garnett Saga (1972).

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Glasshouse

5.5   - IMDB

یک مادر و سه دخترش - زنبور عاشقانه، ایوی عاقل و دیزی فرزند طبیعت - ساختمان شیشهای عنوانی را اشغال کردهاند که برای محافظت از ساکنانش در برابر سمی که زوال عقل نامیده میشود و هوای بیرون را مسموم میکند، کاملاً بسته شده است. خانواده از ترس تبدیل شدن به روح های گمشده ای که در بیرون پرتگاه هستند، با انجام مناسک مقدس، گذشته خود را در دست می گیرند. هنگامی که Bee قوانین را زیر پا می گذارد و به یک غریبه مجروح اجازه می دهد تا در میان آنها بیاید، پویایی خانواده برای همیشه از بین می رود، زیرا حقایق پنهان توهماتی را که زنان برای محافظت از آنها بسیار تلاش کرده اند، بر هم می زند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری